Labdien! Jautājums par vienu no Latvijas namservisiem. Vai iedzīvotājiem ir kāds labvēlīgs likums, kas vienreiz pie vietas noliktu namservisu, lai tas beidzot darītu lietas cilvēku labā, nevis tikai savā? Lieta ir šāda. Namserviss informēja nama iedzīvotājus par to, ka apkure tiks pieslēgta 10.10.20. Tajā pašā datumā viņi ir secinājuši, ka apkuri nevar pieslēgt, jo viņiem ir tehniskas problēmas (tās tehniskās problēmas viņiem ir katru gadu). Vai tiešām šīs savas tehniskās problēmas viņi nevar pārbaudīt un atrisināt ātrāk? Vai viņu neizdarītā darba dēļ mums, iedzīvotājiem, būtu jācieš? Laukā laiks jau sen ir vēss, līdz ar to sākusi pelēt arī virtuve un guļamistaba. Vai par to neatbild namserviss? Vai ir kāds likums, kas pateiktu: jūsu neizdarības dēļ man sākušas pelēt mājas sienas, vēlos, lai viņi par saviem līdzekļiem ar to tiek galā. Ja viņi laikus būtu sākuši savu darbu, nekas tāds nenotiktu un maniem bērniem nebūtu jādzīvo pelējumā. Paldies!
Protams, izskatās, ka pakalpojums netiek sniegts kvalitatīvi. Neiedziļinoties detaļās, šis ir pakalpojums, kuru viena puse sniedz otrai. Dzīvokļu īpašnieki vienmēr var mainīt savu pakalpojuma sniedzēju vai turpmāk nama pārvaldīšanu un apsaimniekošanu organizēt paši.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!