Labdien! “Rīgas namu pārvaldnieks” atsūtīja anketu, kurā ir teikts, ka mājai ir parāds par apkuri. Mums ir jāatzīmē divi punkti par to, vai piekrītam vai nepiekrītam noslēgt līgumu ar “Rīgas siltumu” par tiešajiem maksājumiem. Un par to, vai atļaujam parādu samaksāt no mājas uzkrājumiem. Pretējā gadījumā apkure netiks pieslēgta. Anketas beigās ir aile, kurā var uzrakstīt “Dzīvokļa īpašnieka atšķirīgā viedokļa saturs par lēmumu (aizpildīt, ja tāds ir)”, elektroniski tas nav iespējams, aile nav aktīva. Uzrakstīju par to “Rīgas namu pārvaldniekam”, lūdzot atsūtīt jaunu anketu, lai atbildi varu uzrakstīt elektroniski. Viņi piezvanīja un pateica, ka anketu nelabos un rakstisku atbildi arī nesniegs. Vai “Rīgas namu pārvaldnieks” ir tiesīgs prasīt aizpildīt nekorekti sastādītu anketu (pēc manām domām, ar viltošanas pazīmēm)? Vai ir tiesīgs nedot rakstisku atbildi?
Lai lēmumu pieņemšanā iespējami plaši iesaistītu dzīvokļu īpašniekus, SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” pirmo reizi uzņēmuma pastāvēšanas vēsturē klientiem nodrošināja aptaujas anketu gan drukātā formātā, gan elektroniskā formātā. Jāatzīmē, ka lēmums izsūtīt elektroniskā formātā ir bijis pareizs, jo iespēju atsūtīt elektroniski parakstītu anketu elektroniskā formātā izmanto daudzi klienti.
Pašreizējā anketas elektroniskajā versijā tehniski nav paredzēta iespēja aizpildīt sadaļu “Dzīvokļa īpašnieka atšķirīgā viedokļa saturs par lēmumu (aizpildīt, ja tāds ir)”. Ņemot vērā, ka gan drukātā anketa, gan elektroniskā anketa ir saturiski identiskas, nav pamata runāt par viltojumu. Jāatzīmē arī, ka vairums klientu šo sadaļu neizmanto, tomēr šo anketas nepilnību noteikti ņemsim vērā, izstrādājot elektroniskās aptaujas anketas nākotnē. Šobrīd klientus, kuri vēlas aizpildīt arī šo aili, aicinām aizpildīt un pašrocīgi parakstīt aptaujas balsojuma veidlapu, un nosūtīt pa pastu uz RNP juridisko adresi (Aleksandra Čaka iela 42, Rīga, LV-1011) vai ievietot savu dzīvojamās mājas aptauju pastkastītē kāpņu telpā (ja tāda jūsu mājā ir uzstādīta), vai ievietot pastkastītē pie jebkura no RNP Klientu apkalpošanas centriem, vai iesniegt klātienē jebkurā RNP Klientu apkalpošanas centrā (adreses un darba laiki pieejami šeit).
Uz katru rakstisku iesniegumu SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” tiek sniegta atbilde. Ņemot vērā klientu pastiprināto interesi par aptaujas anketas jautājumiem, lai savlaicīgi tiktu nodrošināta atgriezeniskā saikne ar iesniedzēju, tiek veiktas arī telefonkonsultācijas.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!