Jūs man jau palīdzējāt jautājumā Nr. 18994, kad apsaimniekotājs atteicās veikt rēķina pārrēķinu, jo laikus netika iesniegti apkures rādījumi. Jūsu atbildi es nosūtīju apsaimniekotājam, bet viņš joprojām atsakās veikt pārrēķinu, liekot man maksāt divreiz, te būs atbilde: “Kā bijām Jūs informējuši iepriekš, gadījumos, ja nav iesniegti individuālie siltumenerģijas skaitītāju rādījumi, aprēķins par siltumenerģiju tiek veikts proporcionāli dzīvokļa dzīvojamai platībai. Šajā gadījumā patēriņš uz siltumenerģijas skaitītāja netiek likts, līdz ar to, iesniedzot siltumenerģijas skaitītāja rādījumu, aprēķins par patērēto siltumenerģiju tiek veikts atbilstoši Jūsu faktiskajam patēriņam. Papildus norādām, ka pārvaldniekam jānorēķinās ar pakalpojuma piegādātāju saskaņā ar dzīvojamās mājas ievada skaitītāja rādījumiem un dzīvokļu īpašniekiem jāizstāda rēķins tādā apmērā, kādā ir saņemts no pakalpojuma piegādātāja. Līdz ar to SIA “CS Komercserviss” nevar apmierināt Jūsu lūgumu veikt pārrēķinu, jo šajā gadījumā pārrēķins ietekmēs visus dzīvokļu īpašniekus.” Apsaimniekotājs joprojām liek man maksāt divreiz, ko darīt?
Apsaimniekotājs vēstulē norāda to, ko esmu Jums iepriekš atbildējis, t. i., vispirms tiek veikts sadalījums saskaņā ar nodotajiem skaitītāja rādījumiem un pēc tam patēriņš tiek sadalīts atbilstoši starp tiem dzīvokļiem, par kuriem nav nodoti skaitītāja rādījumi. Šajā situācijā iesaku Jums vērsties pie mājas pārvaldnieka ar lūgumu iepazīties ar mājas grāmatu un siltumskaitītāju uzskaites un sadalīšanas kārtību, attiecīgi pievēršot uzmanību tam, vai šāda kārtība tiek piemērota visiem dzīvokļu īpašniekiem.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!