E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 18491
Lasīšanai: 2 minūtes

Nekvalitatīva prece bez čeka

J
jautā:
09. novembrī, 2019
Una

Ko darīt, ja pārdevējs – uzņēmuma īpašnieks – nav izsniedzis čeku? Prece ir nekvalitatīva, un viņš nevēlas iesaistīties sarunās.

A
atbild:
12. decembrī, 2019
Signe Krūzkopa
LV portāls

Pirmā lieta, kas jāievēro, iegādājoties preci vai pakalpojumu: vienmēr jāsaglabā darījumu apliecinošais dokuments.

Ja preces pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nedod čeku vai citu darījumu apliecinošu dokumentu arī pēc vairākkārtēja patērētāja pieprasījuma, tad patērētājam vismaz ir jāpieprasa, lai darbinieks, kas izsniedz preci vai pakalpojumu, piemēram, uz papīra lapas uzrakstot savu vārdu, uzvārdu, datumu un zīmogu, apliecina pirkuma izdarīšanu. Ja patērētājam rodas šāda problēma, ka pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs neizsniedz čeku vai citu darījumu apliecinošu dokumentu, patērētājs ir tiesīgs informēt Valsts ieņēmumu dienestu (VID).

Ar pretenzijām patērētājs vispirms var vērsties pie preces pārdevēja vai pakalpojumu sniedzēja. Ja miermīlīgā ceļā neizdodas rast risinājumu, patērētājs ir tiesīgs vērsties pēc palīdzības PTAC ar sūdzību par īstenoto komercpraksi.

Labs saturs
1
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Šomēnes iespējams uzdot vēl 105 jautājumus. Vairāk par e-konsultāciju sniegšanu
Lūdzam e-konsultācijās neiesniegt jautājumus par situācijām, kas saistītas ar Covid-19.
Informācija, kur vērsties, ir apkopota vietnē covid19.gov.lv.
Iepazīsti e-konsultācijas
LIETOTĀJU IEVĒRĪBAI
Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot LV portālu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk
PIEKRĪTU