Īpašnieki, kuri uzņēmumu vada attālināti, plāno ieviest elektronisku darba laika uzskaites sistēmu darbinieku kontrolei. Ja tiek ieviesta šāda sistēma, vai tai ir jābūt sasaistītai ar darba laika tabeli algu aprēķināšanai? Vai arī tā var pastāvēt nesaistīti ar tabeli?
Darba laika un samaksas kārtība ir viena no vienošanās starp darba devēju un darbinieku sastāvdaļām, noslēdzot darba līgumu.
Darba likuma 137. panta pirmā daļa paredz, ka darba devējam ir pienākums precīzi uzskaitīt katra darbinieka nostrādātās stundas kopumā, kā arī atsevišķi virsstundas, darbu nakts laikā, nedēļas atpūtas laikā un svētku dienās nostrādātās stundas.
Kā un ar kādiem rīkiem tiek organizēta darba laika uzskaite, ir darba devēja kompetences un atbildības jautājums.
Ieviešot jaunas sistēmas, darbiniekiem ir tiesības izteikt ierosinājumus to izmantošanai integrēti.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!