“Rīgas ūdens” atgādina, ka uzņēmuma darbinieki neveic nekādas darbības dzīvokļos, tostarp nemaina un nepārbauda dzīvokļos uzstādītos ūdens skaitītājus!
Šobrīd uzņēmums īsteno telemetrijas projektu, kura ietvaros ar attālinātās nolasīšanas iekārtām pakāpeniski tiek aprīkoti īpašumu ievadskaitītāji, lai nodrošinātu automātisku ūdens patēriņa datu nolasīšanu. Savukārt dzīvokļu skaitītāju rādījumu uzskaite un pārvaldība arī turpmāk ir pašu dzīvokļu īpašnieku kompetencē.
Ja saņemat šāda veida zvanu vai ir šaubas par tā autentiskumu:
- aicinām nekavējoties pārtraukt sarunu un atzvanīt uzņēmuma Klientu vadības centram pa tālruni 8 000 21 22;
- nekādā gadījumā nesniedziet personas kodu, bankas datus vai citu personīgu informāciju;
- par gadījumu informējiet “Rīgas ūdens” Klientu vadības centru.
Aicinām iedzīvotājus būt īpaši vērīgiem un informēt arī savus tuviniekus un kaimiņus!



