DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
01. martā, 2024
Lasīšanai: 4 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Pašvaldības

Jaunus valsts klientu apkalpošanas centrus atklāj Valmieras, Valkas un Tukuma novados

Šodien, 1. martā, atklāti 16 jauni valsts un pašvaldības vienotie klientu apkalpošanas centri – 12 Valmieras novadā, trīs Valkas novadā un viens – Tukuma novadā. Latvijas iedzīvotājiem šobrīd ir pieejami nu jau 210 klientu apkalpošanas centri, kuros iedzīvotāji vienkopus var iegūt informāciju un atbalstu 13 valsts iestāžu pakalpojumu (sociālo, uzņēmējdarbības, būvniecības un daudzu citu) pieteikšanā un pieteikt pašvaldības pakalpojumus, gan klātienē, gan telefoniski un elektroniski.

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministre Inga Bērziņa klātienē apmeklēja Sedas klientu centra atklāšanu Valmieras novadā.

“Vienotais klientu centru tīkls ir būtisks projekts visai Latvijai, mūsu mērķis ir kopumā atvērt vairāk kā 500 centrus valstī un nu šis skaitlis jau ir pārsniedzis 200. Kā svarīgākos ieguvumus jāizceļ valsts un pašvaldību iestāžu savstarpējās sadarbības veicināšana, un tas, ka pakalpojumi iedzīvotājiem kļūs tuvāki un pieejamāki – tai skaitā cilvēkiem, kam iespējas izmantot pakalpojumus digitāli ir ierobežotas. Jaunajam Sedas klientu centram novēlu laipnus klientus un izdošanos visos darbos!” centra atklāšanas uzrunā pauž ministre.

Jauno VPVKAC adreses un kontaktinformācija Valmieras novadā:

Jauno VPVKAC adreses un kontaktinformācija Valkas novadā:

Jaunā VPVKAC adrese un kontaktinformācija Tukuma novadā:

VPVKAC ir lielākais klientu apkalpošanas tīkls valstī. Tajā var patstāvīgi vai ar darbinieka palīdzību elektroniskā veidā pieteikt būtiskākos valsts un pašvaldību pakalpojumus, saņemt atbalstu eParaksta un oficiālās e-adreses izmantošanā, kā arī saņemt citas konsultācijas.

VPVKAC ir nozīmīgs atbalsta punkts arī tiem iedzīvotājiem, kuriem nepieciešama palīdzība digitālo pakalpojumu pieteikšanai un saņemšanai portālā Latvija.gov.lv, tostarp, konsultācijas atbilstošākā valsts pakalpojuma izvēlei.

Ministrija sadarbībā ar pašvaldībām turpina pilnveidot valsts pārvaldes pakalpojumu sniegšanas sistēmu, lai iedzīvotāji valsts pakalpojumus attālināti varētu saņemt tikpat ērti kā klātienē.

Vairāk informācijas par valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru tīklu.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI