Meža autoceļa būvniecības vietā grunts nespēja bija īpaši zema – ar 1 līdz 4,5 metru dziļu kūdras slāni.
“Pieredze baļķu klāja izmantošanā zemas nestspējas augsnēs mums jau ir, taču, atšķirībā no citiem objektiem, kuriem baļķus klājam tikai brauktuves noteiktos posmos, šim objektam baļķu klājums tika paredzēts visā ceļa garumā un arī paplašinājumos un nobrauktuvēs. Līdz ar to kopējā baļķu klāja platība sasniedz 1,3 hektārus. Ja kokmateriālus saliktu vienu aiz otra, tad tā garums būtu gandrīz 170 km, kas līdzvērtīgs attālumam no Līvāniem līdz Rīgai,” skaidro LVM Latgales reģiona meža infrastruktūras vadītājs Māris Matisāns.
Kokmateriāli meža autoceļa būvniecībai tika nodrošināti no uzņēmuma saimnieciskās darbības. Meža autoceļa projektu izstrādāja SIA “Reālprojekts”, būvniecību veica SIA “Baustelle”, savukārt būvuzraudzību nodrošināja SIA “Verus Specto”.