RNP Klientu apkalpošanas centri tika slēgti 13. martā saistībā ar izsludināto ārkārtējo situāciju valstī, saziņu ar klientiem nodrošinot attālināti. Aicinām izvērtēt nepieciešamību apmeklēt tikšanos klātienē Rīgas klientu centrā – joprojām attālināti var iesniegt dokumentus, risināt jautājumus un saņemt konsultāciju:
- zvanot uz 8900 (informatīvais tālrunis);
- sūtot vēstuli uz e-pastu rnparvaldnieks@rnparvaldnieks.lv, norādot tālruņa nr. saziņai ar Jums;
- sūtot ziņu Facebook @rigasnamuparvaldnieks un Twitter @rnparvaldnieks;
- atstājot dokumentus Klientu apkalpošanas centra pastkastītē, norādot tālruņa nr. saziņai ar Jums;
- ar pasta starpniecību, nosūtot dokumentus uz SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" juridisko adresi – Aleksandra Čaka iela 42, Rīga, LV-1011.
Atgādinām, ka saistībā ar ārkārtējo situāciju Covid-19 izplatības ierobežošanai un grozījumiem Ministru kabineta noteikumos Nr.1013, ūdens patēriņa skaitītāju rādījumu lapiņu apstrāde netiks veikta! Aprēķinu veiks, ņemot vērā konkrētā dzīvokļa vidējo ūdens patēriņu par pēdējiem trim mēnešiem.
Aicinām klientus risināt jautājumus attālināti, ievērojot valstī noteiktos piesardzības pasākumus, kā arī sekot līdzi aktuālajai informācijai. Būt saprotošiem, ja zvana gaidīšanas laiks vai atbildes uz e-pastiem/iesniegumiem ir jāgaida ilgāk.