Izglītojošs saturs par ikdienišķām situācijām
Spēles darbība notiek izdomātā vidē – meža pasaulē, kas pielāgota mūsdienu apstākļiem. Spēles galvenie varoņi ir pusaudži, kuru izskats ir līdzīgs ezim.
Uzsākot spēli, spēlētājs izveido savu profilu, piešķir tam noteiktu ārējo izskatu un lietotāja vārdu. Spēlē ir iepriekš definētas situācijas un secīgas darbības katrai spēlētāja izvēlētajai rīcībai spēles gaitā, nonākot līdz konkrētam situācijas risinājumam, kas var būt gan pozitīvs, gan negatīvs – atkarībā no spēlētāja izvēlētās stratēģijas.
Spēles laikā spēlētājam ir iespēja izspēlēt dažādas lomas, patstāvīgi analizēt situāciju, mācīties identificēt vardarbības pazīmes un riska faktorus, iegūt izglītojošu informāciju un padomus, meklēt risinājumus, piesaistīt resursus vardarbības novēršanai un attīstīt kādas noteiktas prasmes un iemaņas, spēlējot nelielas atmiņu un loģisko domāšanu attīstošas spēles.
Spēles gaitā iegūtos punktus spēlētājs var izmantot, lai iegādātos priekšmetus sava virtuālā mājokļa pilnveidošanai.
Spēles scenārija autore ir Dr. psih. Laura Pirsko.
Māca atpazīt vardarbības pazīmes
Spēle draudzīgā veidā izglīto bērnu jautājumos, kas saistīti ar bērna emocionālo un fizisko drošību ģimenē. Caur ikdienišķām situācijām spēlētājs var attīstīt prasmi atpazīt ģimenes locekļu fiziskās vai emocionālās vardarbības pazīmes, kā arī iegūt informāciju, kur vērsties pēc atbalsta un palīdzības vardarbības gadījumā. Spēle var noderēt arī vecākiem, lai palūkotos no malas arī uz savu rīcību, reakciju dažādās ikdienišķās situācijās.
Pētījumā par Latvijas jauniešu bērnībā gūto nelabvēlīgo pieredzi secināts, ka gandrīz trešā daļa (31,5%) respondentu bērnībā un 16,4% līdz 18 gadu vecumam cietuši saistībā ar emocionālu vai fizisku vardarbību, kuru pret viņiem vērsuši vecāki vai kāds cits mājās dzīvojošs pieaudzis ģimenes loceklis. Vardarbības ģimenē cēloņi ir meklējami gan individuālajā, gan ģimenes, kopienas un valsts līmenī. Bieži vardarbība ģimenē netiek atpazīta, vērojama arī upuru finansiālā atkarība no varmākas, norāda VBTAI.
Spēle izveidota VBTAI Eiropas Sociālā fonda līdzfinansējuma projekta Nr. 9.2.1.3/16/I/001 “Atbalsta sistēmas pilnveide bērniem ar saskarsmes grūtībām, uzvedības traucējumiem un vardarbību ģimenē” ietvaros.