Vai uzņēmumam ir tiesības bez attaisnojoša iemesla neievērot pie durvīm esošo vai mājaslapā publicēto darba laiku? Man vairākkārt bijušas situācijas, ka, piemēram, atnākot 10 minūtes pirms veikala/aptiekas utt. darba laika beigām, tur jau neviena nav, un man jābrauc meklēt cits veikals/aptieka utt., kur turklāt cenas ir daudz augstākas. Kam var par to sūdzēties, un vai komersantam par to ir kaut kāda atbildība? Vai arī vienīgais variants - "balsot ar maku" un šādas vietas vairs neapmeklēt?
Ja netiek ievērots aptiekas darba laiks, par to var sūdzēties Veselības inspekcijā. Ministru kabineta noteikumi Nr.800 “Farmaceitiskās darbības licencēšanas kārtība” nosaka, ka, ja inspekcija gada laikā atkārtoti konstatējusi, ka netiek ievērots iesniegumā un tam pievienotajos dokumentos norādītais aptiekas vai zāļu lieltirgotavas darba laiks vai aptiekas vadītāja vai atbildīgās amatpersonas (lieltirgotavā) darba laiks, tad Zāļu valsts aģentūra var apturēt aptiekas licences darbību.
Kas attiecas uz veikala darba laiku, tad komersants to nosaka pats un atbildība par to, cik viņš ir lojāls – draudzīgs pret saviem klientiem - ir komersanta ziņā. Klients var sūdzēties komersantam par darbinieku rīcību.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!