E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 9033
Lasīšanai: 2 minūtes

Ja aptieka neievēro darba laiku, tai var apturēt licenci

J
jautā:
19. februārī, 2016
Mihails

Vai uzņēmumam ir tiesības bez attaisnojoša iemesla neievērot pie durvīm esošo vai mājaslapā publicēto darba laiku? Man vairākkārt bijušas situācijas, ka, piemēram, atnākot 10 minūtes pirms veikala/aptiekas utt. darba laika beigām, tur jau neviena nav, un man jābrauc meklēt cits veikals/aptieka utt., kur turklāt cenas ir daudz augstākas. Kam var par to sūdzēties, un vai komersantam par to ir kaut kāda atbildība? Vai arī vienīgais variants - "balsot ar maku" un šādas vietas vairs neapmeklēt?

A
atbild:
11. martā, 2016

Ja netiek ievērots aptiekas darba laiks, par to var sūdzēties Veselības inspekcijā.  Ministru kabineta noteikumi Nr.800 “Farmaceitiskās darbības licencēšanas kārtība” nosaka, ka, ja inspekcija gada laikā atkārtoti konstatējusi, ka netiek ievērots iesniegumā un tam pievienotajos dokumentos norādītais aptiekas vai zāļu lieltirgotavas darba laiks vai aptiekas vadītāja vai atbildīgās amatpersonas (lieltirgotavā) darba laiks, tad Zāļu valsts aģentūra var apturēt aptiekas licences darbību.

Kas attiecas uz veikala darba laiku, tad komersants to nosaka pats un atbildība par to, cik viņš ir lojāls – draudzīgs pret saviem klientiem -  ir komersanta ziņā. Klients var sūdzēties komersantam par darbinieku rīcību.

Labs saturs
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Šomēnes iespējams uzdot vēl 214 jautājumus. Vairāk par e-konsultāciju sniegšanu
Lūdzam e-konsultācijās neiesniegt jautājumus par situācijām, kas saistītas ar Covid-19.
Informācija, kur vērsties, ir apkopota vietnē covid19.gov.lv.
Iepazīsti e-konsultācijas
LIETOTĀJU IEVĒRĪBAI
Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot LV portālu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk
PIEKRĪTU