Labdien! Iegādājos veikalā laminātu. Atverot pirmo iepakojumu, konstatējām uz tā švīkas. Tajā brīdī stendā izliktajos paraugos minēto švīku nebija. Veikalā atbildēja, ka tas esot “dizaina elements”, un it kā nosūtīja bojātā lamināta foto ražotājam konkrētā fakta apstiprināšanai vai neapstiprināšanai. Kad tiks saņemta informācija no ražotāja, netika precizēts. Manu pretenziju rakstveidā veikals pieņēma. Pārējās kastes vaļā nevērām. Vai man ir tiesības nekavējoties atdot preci veikalam un saņemt atpakaļ naudu?
Vispirms atbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 28. panta otrajai daļai patērētājs ir tiesīgs izvēlēties izvirzīt pārdevējam prasījumu par preces remontu vai maiņu. Līdz ar to sākotnēji patērētājam ir tiesības uz maiņu pret līguma noteikumiem atbilstošu laminātu.
Gadījumus, kad patērētājs var pieprasīt naudas atmaksu, nosaka minētā panta piektā daļa. Piemēram, ja veikalā nav attiecīgā lamināta, pret ko veikt maiņu, vai līdzīga, kas atbilstu patērētāja vajadzībām. Tādējādi patērētājs var izvirzīt prasību par naudas atmaksu.
Patērētājs norāda, ka ir iesniedzis rakstveida pretenziju pārdevējam. Patērētājam būtu jāsagaida atbilde no pārdevēja, lai lemtu par tālāko rīcību. Pārdevējam atbilde jāsniedz 15 darbdienu laikā no iesnieguma saņemšanas. Ja pārdevējs atbildi nesniedz vai rast risinājumu neizdodas, patērētājs var vērsties ar iesniegumu PTAC.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!