Vēlējos uzzināt, ko darīt situācijā, kad namam izrakstīts liels rēķins par it kā veiktajiem avārijas remontdarbiem. Iedzīvotāji netika par to brīdināti vai informēti. Uz koridora sienas periodiski parādījās informatīvs dokuments, kuram tajā brīdī vairs nebija nozīmes, jo fakts jau bija noticis. Ir avārijas defektakts (marts), kurā konstatēts, ka karstā ūdens caurules ir ar “korozijas plankumiem”. Mājas iedzīvotāji nav ziņojuši par avāriju. Avārijas situācija fiksēta dažās fotogrāfijās, kurās neko nevar saskatīt sliktās kvalitātes dēļ. Nekāds konkurss netika veikts. Darbu nodošana tika veikta septembra beigās, bet rēķins tika izrakstīts jūnijā. Neviens mājas iedzīvotājs netika uzaicināts uz darbu pieņemšanu. Pieaicinātais neatkarīgais speciālists konstatēja, ka caurules esot mainītas (avārija 200 m garumā?), bet darbu lielums atbilst “plānoto darbu”, nevis “avārijas darbu” traktējumam. Kā mums rīkoties šajā situācijā, zinot, ka mājas iedzīvotāji ir ļoti neatsaucīgi, cīņu par pieprasīto naudu neatbalsta. Cīņā iesaistījušies tikai 2 dzīvokļi no 45.
Mājas apsaimniekotājam ir tiesības nekavējoties novērst avārijas darbus. Jautājums par to, vai šajā gadījumā tos dēvēt par plānotiem darbiem, par kuriem būtu nepieciešama īpašnieku piekrišana, vai tie ir avārijas darbi, ir jārisina savstarpēji ar apsaimniekotāju. Nepanākot kompromisu, var vērsties tiesā. Bet svarīgākais, ka šajā gadījumā ir nepieciešams dzīvokļu īpašnieku vairākums, kas lemj par turpmāko rīcību šāda strīda risināšanai.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!