E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 16899
Lasīšanai: 1 minūte
2
2

Iekšējās kārtības noteikumi ietver darbinieku uzvedības noteikumus

Publicēts pirms 6 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>
J
jautā:
04. maijā, 2019
Zane

Vai normatīvie akti nosaka, ka darbavietā jāievēro personīgā higiēna? Strādāju birojā par administratori, un mana kolēģe neievēro personīgo higiēnu, kas man un klientiem traucē. Man nākas strādāt sliktos darba apstākļos, kas ietekmē darba kvalitāti.

A
atbild:
10. maijā, 2019
Zaida Kalniņa
LV portāls
Vēršam uzmanību, ka sniegtā atbilde ir informatīva un nav saistoša tiesību piemērotājiem.

Jūsu jautājums ir saistīts ar iekšējās darba kārtības regulējumu uzņēmumā. Darba likuma 55. pantā ir noteikta prasība darba devējam uzņēmumā, kurā ir vairāk nekā 10 darbinieku, izstrādāt un pieņemt iekšējos darba kārtības noteikumus. Tajos darba devējam ir tiesības noteikt dažādas prasības, tostarp darbinieku uzvedības noteikumus un citus noteikumus, kas attiecas uz darba kārtību uzņēmumā.

Darba vidi ietekmējošie faktori, kas traucē darbiniekam darba pienākumu izpildē, ir novēršami, pirmkārt pārrunājot problēmu ar darba devēju.

Jums var ieteikt informēt par izveidojušos situāciju personāla vadītāju.

Labs saturs
2
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Šomēnes iespējams uzdot vēl 279 jautājumus. Vairāk par e‑konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas