Vai normatīvie akti nosaka, ka darbavietā jāievēro personīgā higiēna? Strādāju birojā par administratori, un mana kolēģe neievēro personīgo higiēnu, kas man un klientiem traucē. Man nākas strādāt sliktos darba apstākļos, kas ietekmē darba kvalitāti.
Jūsu jautājums ir saistīts ar iekšējās darba kārtības regulējumu uzņēmumā. Darba likuma 55. pantā ir noteikta prasība darba devējam uzņēmumā, kurā ir vairāk nekā 10 darbinieku, izstrādāt un pieņemt iekšējos darba kārtības noteikumus. Tajos darba devējam ir tiesības noteikt dažādas prasības, tostarp darbinieku uzvedības noteikumus un citus noteikumus, kas attiecas uz darba kārtību uzņēmumā.
Darba vidi ietekmējošie faktori, kas traucē darbiniekam darba pienākumu izpildē, ir novēršami, pirmkārt pārrunājot problēmu ar darba devēju.
Jums var ieteikt informēt par izveidojušos situāciju personāla vadītāju.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!