Būvdarbu zonā tur ir trīs pagaidu luksoforu posmi un braukšanas ātruma ierobežojums 70 km/h un darbu vietā – 50 km/h. Lai izbrauktu četrus kilometrus garo posmu, jārēķinās ar pusstundu ceļā.
Jau vēstīts, ka 2 km garumā no Krāslavas ielas līdz Rēzeknes šosejas (A12) / A12 / Kārsava–Ludza–Ezernieki (P49) rotācijas aplim (125,62–127,52 km) atjaunos segumu un ieklās trīs kārtas asfaltbetona. Savukārt pārējā objektā veiks ceļa segas pilno pārbūvi un ieklās trīs kārtas asfaltbetona, savukārt vietās, kur konstatētas vājas nestspējas gruntis, tās aizstās ar derīgu materiālu.
Pārbūvēs arī minēto A12 / A12 / P49 rotācijas apli, tostarp izbūvējot arī apgaismojumu un 2,5 m platu apvienoto infrastruktūru gājējiem un velosipēdistiem no dzelzceļa pārbrauktuves līdz Krāslavas ielai, kur būvobjektu šķērso Eiropas nozīmes maršruts EuroVelo 11. Gan pie Krāslavas ielas, gan rotācijas apļa uz autoceļa A12 ierīkos gājēju pārejas.
Lai sakārtotu ūdens atvadi, pārbūvēs visas caurtekas, raks un tīrīs grāvjus, atsevišķās vietās ierīkos drenāžas sistēmu.
Lai uzlabotu satiksmes drošību, ceļa nodalījumu joslā cirtīs kokus un krūmus. 132 atsevišķi augošu koku ciršanai saņemta Ludzas novada pašvaldības atļauja.
Lai ceļu remontdarbu ietvaros varētu cirst kokus gar ceļu, VSIA Latvijas Valsts ceļi ir jāsaņem atļauja no pašvaldības, kuras administratīvajā teritorijā atrodas ceļš – to nosaka MK noteikumi Nr. 309 “Par koku ciršanu ārpus meža”.
Darbus veic SIA VIA par līgumcenu 6 843 188,44 eiro (ar PVN), tos finansē no valsts budžeta. Būvuzraudzību nodrošina SIA ACM Projekts, projekta autors ir AS Ceļuprojekts.
Foto: Renārs Koris.