Priekšvēlēšanu aģitācijas periodā visām politiskajām partijām un to apvienībām noteikts finanšu līdzekļu limits, cik tās drīkst izlietot politiskās reklāmas izvietošanai, labdarībai, sponsorēšanai, pabalstiem un dāvinājumiem. Izdevumu limiti neattiecas uz izdevumiem par reklāmas izgatavošanu vai kampaņas plānošanu.
KNAB skaidro, ka priekšvēlēšanu aģitācijas izdevumos iekļaujami gan partijas kopējie, gan deputātu kandidātu individuālie izdevumi. Ja partija vai partiju apvienība kandidē visā Latvijas teritorijā, tad maksimālais priekšvēlēšanu aģitācijas apmērs, ko tā drīkst izlietot minētajiem mērķiem, ir ne vairāk kā 869 640,75 eiro.
Savukārt personas, kas nav saistītas ar politiskajām partijām un to apvienībām, priekšvēlēšanu aģitācijai par vai pret politiskajiem spēkiem un deputātu kandidātiem drīkst izmantot līdzekļus, kas nepārsniedz 15 minimālo mēnešalgu apmēru, proti, 11 100 eiro. Šīm personām aģitācijas ierobežojumi attiecas uz reklāmas izvietošanu, labdarību, sponsorēšanu, pabalstiem, dāvinājumiem, kā arī pasta pakalpojumiem.
KNAB atgādina, ka priekšvēlēšanu aģitācijas periodā reklāmas pakalpojumu sniedzējiem un aģitācijas veicējiem ir obligāts pienākums par visiem noslēgtajiem reklāmas līgumiem informēt KNAB. Informācija par katrām noslēgtajām līgumsaistībām jāiesniedz KNAB triju dienu laikā pēc to noslēgšanas.
Detalizētāka informācija par tiem politisko organizāciju deklarētajiem priekšvēlēšanu aģitācijas izdevumiem no 8. februāra līdz 24. aprīlim, kurus KNAB iesniegušas politiskās organizācijas un reklāmas pakalpojumu sniedzēji, pieejama KNAB tīmekļvietnē: https://www.knab.gov.lv/lv/jaunums/kops-prieksvelesanu-agitacijas-perioda-sakuma-politiskas-organizacijas-deklarejusas-agitacijas-izdevumos-vairak-neka-11-milj-eiro.