Piektdien, 6. septembrī, satiksmes ministrs Kaspars Briškens ar partneriem plāno pārrunāt galvenos priekšnoteikumus Rail Baltica projekta veiksmīgai ieviešanai līdz 2030. gadam, t.sk. risinājumus nepietiekamam finansējumam un dzelzceļa līnijas būvniecības paātrināšanai, kā arī sagatavošanos jauna Ieviešanas lēmuma pieņemšanai. Saskaņā ar jauno Eiropas Transporta tīkla (TEN-T) regulu, visiem koridoriem un to specifiskām daļām ir jāgatavo ieviešanas lēmuma grozījumi, ko apstiprinās Eiropas Komisija (EK). Šāds lēmums ir nozīmīgs Eiropas Savienības (ES) sarunās par turpmāko finansējumu.
Paredzēts, ka tikšanās laikā tiks pārrunāts arī darbs pie Rail Baltica dzelzceļa līnijas integrēšanas Baltijas valstu esošajā dzelzceļa sistēmā, salāgojot pasažieru pārvadājumu pakalpojumus un tiem nepieciešamā ritošā sastāva iepirkšanu. Tāpat plānots apspriest esošā 1520 mm platuma dzelzceļa sistēmas migrācijas uz 1435 mm platuma dzelzceļa sistēmu plāna izstrādi atbilstoši Eiropas Transporta tīkla (TEN-T) regulai.
Sanāksmes dienas kārtībā iekļauts arī Rail Baltica infrastruktūras pārvaldības modeļa progresa ziņojums un citi pārrobežu projekta īstenošanai aktuāli jautājumi. Papildus par transportu jomu atbildīgie ministri plāno apspriest sadarbību tā saucamā Free Rail programmā, ko iniciējis Lietuvas valsts dzelzceļa uzņēmums "Lietuvos geležinkeliai" un kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumu datu digitālu apmaiņu.
Sanāksmes ietvaros plānota arī divpusējā tikšanās ar Igaunijas Infrastruktūras ministru Vladimiru Svetu (Vladimir Svet), kas šī gada jūlijā uzsāka darbu jaunajā Kristena Mihala (Kristen Michal) vadītā valdībā.