“Jaunais zīmols iezīmē jaunu posmu mūsu darbībā, kurā saglabājam vērtības, modernizējam procesus un tiecamies uz rezultātiem. Uzņēmējdarbības vide ir būtiski mainījusies, mēs esam mainījušies tai līdzi, tāpēc vēlamies, lai tas atspoguļojas arī vizuālajā identitātē,” komentē Bite.
Līdz šim izmantotā Latvijas ģerboņa lauva ir saglabāta arī jaunajā zīmolā, simbolizējot spēku un līderību, kas piemīt uzņēmējiem. Izmaiņas ir zīmola logo, krāsu paletē, fontos. Tā pielietojums vizuālajos materiālos ir padarīts vienkāršāks un mūsdienīgāks.
“Reizē ar jauno zīmolu mēs teicamies iegūt ne vien ārējas vizuālas pārmaiņas, bet iemiesot tās darbībās, nosakot prioritātes un tiecoties uz rezultātu - labāka uzņēmējdarbības vide, efektīvāks sociālais dialogs,” saka Bite.
Publicitātes attēls
Par galvenajām prioritātēm nākamajam periodam LDDK ir izvirzījusi cilvēkkapitāla attīstību - talantīgu profesionāļu piesaisti un noturēšanu Latvijā, nestrādājošo iedzīvotāju veiksmīgu iekļaušanos darba tirgū, birokrātijas mazināšanu, nodokļu vides sakārtošanu, inovāciju veicināšanu, ilgtspējas iniciatīvu virzīšanu, sociālā dialoga stiprināšanu, kā arī uzņēmumu starptautisko sadarbību un konkurētspēju.
Atjaunotā zīmola identitāte turpmāk tiks lietota visos LDDK komunikācijas materiālos. To 2023. gada nogalē izstrādāja komunikācijas aģentūra “PublicID”, kas kopumā izmaksāja 4840 EUR.
Latvijas Darba devēju konfederācija (LDDK) ir lielākā darba devējus pārstāvošā organizācija Latvijā. Kopš 1993. gada LDDK pārstāv darba devēju intereses sociālajā dialogā ar valsti un arodbiedrībām, konsultējot un rekomendējot rīcības, kas var palīdzēt uzņēmējdarbības, tautsaimniecības un līdz ar to arī sabiedrības izaugsmei. Organizācija apvieno 157 biedrus – uzņēmējus, kā arī nozaru un reģionālās uzņēmēju asociācijas un federācijas.
Vairāk informācijas par jauno zīmolu meklē LDDK mājaslapā www.lddk.lv.
Publicitātes attēls