DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
05. decembrī, 2018
Lasīšanai: 2 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Kultūra

NEPLP atgādina elektroniskajiem plašsaziņas līdzekļiem par pienākumu iesniegt reklāmas izcenojumus periodā pirms Eiropas Parlamenta vēlēšanām

Publicēts pirms 5 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>

Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) atgādina elektroniskajiem plašsaziņas līdzekļiem par Priekšvēlēšanu aģitācijas likumā noteikto pienākumu vismaz 150 dienas pirms vēlēšanu dienas (t.i. līdz 2018. gada 26.decembrim) nosūtīt NEPLP priekšvēlēšanu aģitācijas raidlaika izcenojumus, ieskaitot plānotās atlaides un atlaižu piemērošanas kritērijus, visam priekšvēlēšanu aģitācijas periodam.

Saskaņā ar Priekšvēlēšanu aģitācijas likumā noteikto šie izcenojumi pēc to publiskošanas NEPLP mājas lapā nav grozāmi. Ja elektroniskais plašsaziņas līdzeklis Priekšvēlēšanu aģitācijas likumā noteiktajos termiņos nav nosūtījis NEPLP priekšvēlēšanu aģitācijas raidlaika izcenojumus, šim plašsaziņas līdzeklim priekšvēlēšanu aģitācijas periodā ir aizliegts izvietot priekšvēlēšanu aģitācijas materiālus.

Priekšvēlēšanu aģitācijas periods pirms Eiropas Parlamenta vēlēšanām noteikts no 2019.gada 26.janvāra līdz 2019.gada 25.maijam.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI