Labdien! Valsts mācību iestādei - vispārizglītojošai skolai Rīgā, kurā mācās mans bērns, iesniedzu iesniegumu. Skolas amatpersona apstiprināja tā saņemšanu. Cik ilgā laikā mācību iestādei jāsniedz atbilde uz iesniegumu, kādi normatīvie akti regulē atbildes sniegšanas pienākumu un termiņus? Kā rīkoties, ja skola nesniedz atbildi uz iesniegumu?
Iesniegumu likums nosaka kārtību, kādā privātpersona iesniedz un iestāde vai privātpersona, kas īsteno valsts pārvaldes uzdevumus, izskata dokumentu, kurā ietverts iestādes kompetencē esošs lūgums, sūdzība, priekšlikums vai jautājums, un atbild uz to.
Minētā likuma 5.pants paredz, ka iestāde atbildi pēc būtības sniedz saprātīgā termiņā, ņemot vērā iesniegumā minētā jautājuma risināšanas steidzamību, bet ne vēlāk kā viena mēneša laikā no iesnieguma saņemšanas, ja likumā nav noteikts citādi.
Saskaņā ar Iesniegumu likuma 7.pantu iestāde ir tiesīga atstāt iesniegumu bez izskatīšanas sekojošos gadījumos:
Izglītības iestādei Jums ir jāsniedz atbilde vai arī, norādot pamatojumu, jāinformē, ka iesniegums tiks atstāts bez izskatīšanas. Ja nekādu ziņu nesaņemat, varat vērsties pie izglītības iestādes dibinātāja, vairumā gadījumu tā ir pašvaldība.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!