E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 34529
Lasīšanai: 1 minūte

Kā atrisināt situāciju, kurā ēdināšanas uzņēmums nevēlas sniegt pakalpojumu

J
jautā:
14. novembrī, 2024
Pāvels

Ēdināšanas vietā darbiniece apkalpošanas laikā pret mani izturējās neprofesionāli un galu galā pasūtīja mani uz trijiem burtiem. Nebiju devis nekādu iemeslu, lai pret mani tā izturētos. Atstājot internetā par to sliktu atsauksmi, darbiniece uzrakstīja man privāti, ka kļūšu par nelūgtu viesi attiecīgajā iestādē. Vai es likumīgi varu atrisināt šo situāciju? 

A
atbild:
03. decembrī, 2024
Sandis Zellis
jurists

Konkrētajā situācijā nav nekā juridiski risināma. Jums ir tiesības sniegt atsauksmi par iespaidiem attiecībā uz uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem, savukārt uzņēmumam ir tiesības noteikt personas, kurām tas sniedz savus pakalpojumus, kā arī paredzēt, kuras personas atrodas uzņēmumam piederošajā nekustamajā īpašumā. 

Situācija ir atrisināma vienīgi ar savstarpēju komunikāciju, proti, pārrunājot un novēršot abpusējās domstarpības.

Labs saturs
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Šomēnes iespējams uzdot vēl 255 jautājumus. Vairāk par e‑konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas