Ēdināšanas vietā darbiniece apkalpošanas laikā pret mani izturējās neprofesionāli un galu galā pasūtīja mani uz trijiem burtiem. Nebiju devis nekādu iemeslu, lai pret mani tā izturētos. Atstājot internetā par to sliktu atsauksmi, darbiniece uzrakstīja man privāti, ka kļūšu par nelūgtu viesi attiecīgajā iestādē. Vai es likumīgi varu atrisināt šo situāciju?
Konkrētajā situācijā nav nekā juridiski risināma. Jums ir tiesības sniegt atsauksmi par iespaidiem attiecībā uz uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem, savukārt uzņēmumam ir tiesības noteikt personas, kurām tas sniedz savus pakalpojumus, kā arī paredzēt, kuras personas atrodas uzņēmumam piederošajā nekustamajā īpašumā.
Situācija ir atrisināma vienīgi ar savstarpēju komunikāciju, proti, pārrunājot un novēršot abpusējās domstarpības.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!