Labdien! Pēc mājas renovācijas ir samazinājies aukstā un karstā ūdens spiediens dzīvoklī (1,2 bar). Namu apsaimniekotājs problēmu negrasās risināt. Ko man iesākt un kur vērsties?
Sākotnēji jums būtu jānoskaidro ūdens padeves spiediena samazināšanas iemesli (piemēram, tas varētu būt saistīts ar ūdens skaitītāja vai filtru aizsērēšanos), kā arī jāvaicā kaimiņiem, vai viņiem ir novērojamas līdzīgas problēmas. Ja problēma ir koplietošanas inženiertehniskajās komunikācijās, tad jums jāvēršas ar oficiālu pretenziju pie mājas pārvaldnieka saistībā ar to, ka atbilstoši Dzīvojamo māju pārvaldīšanas likuma 6. panta otrās daļas b) apakšpunktam netiek nodrošināts dzīvojamās mājas pārvaldīšanas obligāti veicamās darbības, proti, dzīvojamās mājas uzturēšana: siltumenerģijas, dabasgāzes piegāde, ūdensapgādes un kanalizācijas pakalpojumu nodrošināšana, sadzīves atkritumu izvešana, slēdzot attiecīgu līgumu ar pakalpojuma sniedzēju. Savukārt, ja problēma ir atsevišķajā īpašumā esošo komunikāciju bojājumi, tad tie ir novēršami ar dzīvokļa īpašnieka spēkiem, piesaistot kompetentus speciālistus, un par dzīvokļa īpašnieka līdzekļiem.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 250 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!