Labdien. Esmu strādājusi kredītiestādē, kura savulaik tika restrukturizēta un vēlāk pārdota citam īpašniekam. Situācija šāda – restrukturizācijas rezultātā tika izveidoti divi uzņēmumi. Viens, kas nodarbojas ar problemātisko aktīvu pārvaldību, otrs – kā kredītiestāde. Manā sociālās apdrošināšanas iemaksu atskaitē uzrādās, ka periodā, kad strādāju vecajā kredītiestādē (kas tagad atskaitē uzrādīta kā tagadējais uzņēmums – problemātisko aktīvu pārvaldītājs), nav veiktas obligātās sociālās apdrošināšanas iemaksas pensiju apdrošināšanai. Kur vērsties, lai atrisinātu šo problēmu? Jo periodā, kur dati mainīti par darba devēju, jaunais darba devējs – kredītiestāde – bija veikusi visas obligātās sociālās apdrošināšanas iemaksas. No kura uzņēmuma jāpieprasa savulaik neveikto iemaksu izpilde?
Darba devējam ir jāveic valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas (VSAOI) par saviem darbiniekiem. Tikai zinot darba devēja nosaukumu un periodu, par kuru nodokļi, iespējams, nav samaksāti, var izvērtēt konkrēto situāciju un sniegt atbildi, tādēļ aicinām personu sazināties ar Valsts ieņēmumu dienestu personīgi, rakstot vēstuli EDS, sadaļā “Sarakste ar VID”.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 250 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!