Man ir daži jautājumi par apsaimniekošanu. Māju apsaimnieko biedrība, kurā ir 5 (pieci) valdes locekļi (lemt var kopā vismaz 3). Vai biedrībai nevajag valdes priekšsēdētāju? Mājas bilancē netiek atšifrēts, kam un cik lielas tiek izmaksātas algas. Katrā reizē algas saņēmēji mainās (pēc nosaukuma, piem., vienu mēnesi: kāpņu telpas uzkopšana, 2 valdes locekļi, sētniece), arī summas mainās. No mājas naudas visiem šiem cilvēkiem tiek apmaksāti nodokļi, slimības lapas, atvaļinājumi, lai gan darbus veic pašnodarbinātie un ārpakalpojumu sniedzēji. Mans lūgums atspoguļot algas bilancē tiek ignorēts. Gada laikā sakrājas grandiozas summas. Vai atskaitē ir jāuzrāda, kam un cik lielas algas tiek maksātas? Mājas valde kategoriski atsakās sadalīt pozīciju “apsaimniekošana”. Vai tā drīkst, un vai tas ir likumīgi? Vienai no biedrības valdes loceklēm pieder grāmatvedības firma, kas apkalpo apsaimniekošanas firmu, kas mums it kā izraksta šos rēķinus, respektīvi, viņa pati mums tos izraksta. Vai tas ir likumīgi?
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!