Vēlos uzzināt, kas, kad un kādā veidā E-veselības sistēmā veic izmaiņas, ja mainījusies deklarētā adrese. Manā gadījumā tā mainīta jau vairāk nekā pirms trīs gadiem, bet pirms mēneša saņemtajos izrakstos no Gaiļezera un Jēkabpils slimnīcas redzama mana iepriekšējā, nevis tagadējā deklarētā dzīvesvietas adrese.
Vairums ārstniecības iestāžu E-veselību lieto ar savu lokālo informācijas sistēmu starpniecību, tādēļ E-veselības portālā www.eveseliba.gov.lv redzamā informācija iedzīvotāja profilā var atšķirties no ārstniecības iestādes lokālajā sistēmā esošajiem personas datiem.
Aprakstītajā situācijā informācija par personas deklarēto adresi izrakstā tiek attēlota, balstoties uz slimnīcas lokālajā sistēmā pieejamajiem datiem. Tādējādi, lai slimnīcu informācijas sistēmā parādītos aktuālā deklarētā adrese, aicinām informēt slimnīcas reģistratūras darbiniekus par nepieciešamajām izmaiņām deklarētajā dzīvesvietas adresē ārstniecības iestādes sistēmā.
Personas dati E-veselības sistēmā tiek atjaunoti reizi mēnesī, balstoties uz Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes datubāzē pieejamo informāciju.
Ja informācija par pacienta aktuālo deklarēto adresi nekorekti tiek atspoguļota arī E-veselības portālā www.eveseliba.gov.lv, aicinām par to ziņot E-veselības Lietotāju atbalsta dienestam, zvanot uz tālruni 67803300 vai rakstot e-pastu uz atbalsts@eveseliba.gov.lv (katru dienu plkst. 08.00–20.00).
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!