DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
04. augustā, 2014
Lasīšanai: 5 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Finanses

Uz VID jauno ēku pārceļas Rīgas rajona klientu apkalpošanas centrs, darbu Talejas ielā 1, Rīgā uzsāk Rīgas Pārdaugavas klientu apkalpošanas centra darbinieki; pakalpojumi Pārdaugavā pieejami citā adresē

Publicēts pirms 10 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>
Valsts ieņēmumu dienests (turpmāk – VID) informē, ka šodien, 4.augustā uz VID vienoto ēku Talejas ielā 1, Rīgā, pārceļas Rīgas rajona klientu apkalpošanas centra darbinieki no Skanstes ielas 50/54, Rīgā. Tādējādi no šodienas, 4.augusta, Rīgas Rajona klientu apkalpošanas centra klientu zālē klienti netiks apkalpoti.

Sakarā ar VID Pārdaugavas klientu apkalpošanas centra pārcelšanu uz Talejas ielu 1, Rīgā, ar 2014.gada 5.augustu M.Nometņu ielā 39, Rīgā, klientu apkalpošana tiek pārtraukta. Turpmāk klientu apkalpošanas centra zemāk minētos pakalpojumus Pārdaugavā būs iespējams saņemt Eduarda Smiļģa ielā 46, kur klientu apkalpošana tiks uzsākta ar 2014.gada 5.augustu.

 Minētajā klientu apkalpošanas vietā fiziskām personām tiks sniegti pakalpojumi, kurus ikdienā saņem visos klientu apkalpošanas centros, t.i.,:

  • nodokļu maksātāju un to struktūrvienību reģistrēšana;
  • kases aparātu, kases sistēmu, specializēto ierīču un iekārtu reģistrēšana un noņemšana no uzskaites;
  • grāmatiņās brošēto kvīšu un grāmatiņās brošēto biļešu, kā arī kvīšu un biļešu reģistrēšana VID vienotajā datubāzē (reģistrā);
  • iedzīvotāju ienākuma nodokļa atvieglojumu reģistrēšana;
  • gada ienākumu deklarāciju pieņemšana;
  • EDS lietotāju apkalpošana un atbalsta sniegšana darbam ar EDS atbilstoši kompetencei;
  • izziņu izsniegšana nodokļu maksātājam;
  • dažāda veida iesniegumu pieņemšana.

Savukārt juridiskām personām - pakalpojumus, kurus nevar saņemt/pieprasīt elektroniski, piemēram, EKA reģistrēšana.

Klientu apkalpošana Eduarda Smiļģa ielā 46, Rīgā notiks šādos laikos:

  • pirmdienās no plkst.8.30 līdz plkst.18.00;
  • otrdienās no plkst.8.30 līdz plkst.17.00;
  • trešdienās no plkst.8.30 līdz plkst.17.00;
  • ceturtdienās no plkst.8.30 līdz plkst.17.00;
  • piektdienās no plkst.8.30 līdz plkst.16.00.

Atgādinām, ka no 2014.gada 16.jūnija ir nedaudz mainījušies VID klientu apkalpošanas centru darba laiki gan Rīgā, gan ārpus tās. Aktuālie VID klientu apkalpošanas centru darba laiki pieejami VID mājaslapā sadaļā "Kontakti".

Pārējās VID struktūrvienības pārceļas šādos datumos:

  • Informātikas pārvalde (Smilšu iela ¼) – 01.08.
  • Nodokļu kontroles pārvalde (Skanstes iela 50/54) - 06.08. līdz 18.08.
  • Muitas kriminālpārvalde (Eksporta 6) –19.08.līdz 21.08.
  • Finanšu policijas pārvalde (K.Valdemāra iela 1a) – 26.08. līdz 28.08.

Vēršam uzmanību, ka līdz ar VID pārcelšanos uz vienoto administratīvo ēku kompleksu Talejas ielā 1, Rīgā mainās arī VID darbinieku tālruņu numuri, tādēļ aicinām iedzīvotājus aktīvi sekot līdzi aktuālajai informācijai par VID pārcelšanos iestādes mājaslapā www.vid.gov.lv, klientu apkalpošanas centros, sociālajos tīklos un plašsaziņas līdzekļos.

Līdz ar VID vadības pārcelšanos uz vienoto ēku Talejas ielā 1, Rīgā kopš 2014.gada 9.jūnija ir mainījusies arī VID juridiskā adrese un tā ir – Talejas iela 1, Rīga, LV-1978. 

Šobrīd Talejas ielā 1, Rīgā jau strādā un klientus apkalpo šādas VID struktūrvienības: VID Muitas pārvalde (tajā skaitā arī Muitas laboratorija), Nodokļu pārvalde, VID Lielo nodokļu maksātāju apkalpošanas centrs un Akcīzes pārvalde, Nodokļu parādu piedziņas pārvalde, Nodrošinājuma pārvalde, Personālvadības pārvalde, Stratēģiskās vadības lietu un sabiedrisko attiecību pārvalde, Finanšu pārvalde, Iekšējā audita daļa un Juridiskās pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvalde. Jūlija sākumā darbu Talejas ielā 1, Rīgā  ir uzsākusi arī Nodokļu kontroles pārvalde. (Nodokļu kontroles pārvaldes direktore, Kontroles metodikas un atbalsta daļa un Nodokļu kontroles darba plānošanas un analīzes daļa), bet no 25.jūlija arī Informācijas sistēmu drošības pārvaldības daļa.

VID administratīvo ēku kompleksā ir paredzētas darba vietas vairāk nekā 2500 VID darbiniekiem un tiek prognozēts, ka vienas dienas laikā to apmeklēs apmēram 2000 VID klienti. VID administratīvo ēku kompleksā gan klientiem, gan darbiniekiem ir pieejama arī virkne ikdienā nepieciešamo pakalpojumu, piemēram, ērta autostāvvieta, bezvadu interneta tīkls un dažādi sadzīves pakalpojumu sniedzēji - sabiedriskās ēdināšanas pakalpojums, konditoreja, preses tirdzniecības vieta, aptieka u.tml.

VID Sabiedrisko attiecību daļas galvenais speciālists
Zane Biķerniece

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI