Kāpēc Latvijā var ar viltu un maldību likt patērētājam parakstīt aizdevuma līgumu, aizdevuma summu ieskaitot pārdevēja bankas kontā, pretī saņemot pirkuma līgumam (kurš noslēgts, līdzējiem mutiski vienojoties) neatbilstošu preci?
Diemžēl nav iespējams sniegt atbildi uz jautājumu, neiepazīstoties ar noslēgto līgumu un tā noslēgšanas apstākļiem.
Ja uzskatāt, ka ir pārkāptas jūsu kā patērētāja tiesības, tad varat vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, kura kompetencē ietilpst par patērētāju tiesību pārkāpumiem saņemto patērētāju iesniegumu izskatīšana, patērētāju ekonomisko interešu aizsardzība, tirgus uzraudzība un kontrole.
Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 3. pants noteic, ka patērētāja tiesības ir pārkāptas, ja:
Vairāk par patērētāju tiesībām varat uzzināt LV portāla sadaļā “Patērētāju tiesības”.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 250 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!