Labdien! Nesen pasūtīju preci par lielu naudas summu. Tiklīdz saņēmu no iestādes rēķinu, tas tika apmaksāts. Tagad, mēnesi pēc rēķina apmaksāšanas, saņēmu e-pastu, ka viņu datubāzē kaut kāda informācija ir nepareizi ievadīta, tāpēc izrakstīts vēl viens rēķins par atlikušo summu, kas nebija norādīta iepriekšējā rēķinā (PVN). Summa, kas jāpiemaksā, nav maza – pāris simti eiro. Par šādu summu nebiju gatava preci iegādāties, jo sākumā tirgotājs attiecīgo summu neminēja. Vienošanās bija par tādu summu, kas tika norādīta pirmajā rēķinā. Vai tirgotājs, kas izrakstīja rēķinu, var pieprasīt atkārtoti maksāt citu summu, jo viņa vainas dēļ kaut kas netika pareizi ierakstīts datubāzē? Vai ir vērts vērsties PTAC?
No aprakstītās situācijas izriet, ka radies individuāls strīds.
Ja patērētāja nepiekrīt cenas izmaiņām, viņai ir tiesības atcelt pasūtījumu un saņemt atpakaļ samaksāto naudu. Savukārt, ja strīds netiek atrisināts, patērētājai ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), iesniedzot iesniegumu, saraksti ar komersantu, pasūtījumu ar preces sākotnējo cenu, maksājuma dokumentu un citus dokumentus, kas apliecina strīda esamību.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!