E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 33631
Lasīšanai: 2 minūtes

Ja patērētājs nepiekrīt cenas izmaiņām

J
jautā:
19. augustā, 2024
Samanta

Labdien! Nesen pasūtīju preci par lielu naudas summu. Tiklīdz saņēmu no iestādes rēķinu, tas tika apmaksāts. Tagad, mēnesi pēc rēķina apmaksāšanas, saņēmu e-pastu, ka viņu datubāzē kaut kāda informācija ir nepareizi ievadīta, tāpēc izrakstīts vēl viens rēķins par atlikušo summu, kas nebija norādīta iepriekšējā rēķinā (PVN). Summa, kas jāpiemaksā, nav maza pāris simti eiro. Par šādu summu nebiju gatava preci iegādāties, jo sākumā tirgotājs attiecīgo summu neminēja. Vienošanās bija par tādu summu, kas tika norādīta pirmajā rēķinā. Vai tirgotājs, kas izrakstīja rēķinu, var pieprasīt atkārtoti maksāt citu summu, jo viņa vainas dēļ kaut kas netika pareizi ierakstīts datubāzē? Vai ir vērts vērsties PTAC? 

A
atbild:
23. augustā, 2024
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs
Eva Eglīte, sabiedrisko attiecību speciāliste

No aprakstītās situācijas izriet, ka radies individuāls strīds. 

Ja patērētāja nepiekrīt cenas izmaiņām, viņai ir tiesības atcelt pasūtījumu un saņemt atpakaļ samaksāto naudu. Savukārt, ja strīds netiek atrisināts, patērētājai ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), iesniedzot iesniegumu, saraksti ar komersantu, pasūtījumu ar preces sākotnējo cenu, maksājuma dokumentu un citus dokumentus, kas apliecina strīda esamību. 

Labs saturs
1
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Šomēnes iespējams uzdot vēl 152 jautājumus. Vairāk par e‑konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas