Jautājums par alkoholisko dzērienu reklāmas ierobežojumiem. Internetā tiek izvietots reklāmas baneris, kas reklamē publisku pasākumu, kura atbalstītājs ir arī kāds alkoholisks dzēriens (vīns), līdz ar to tiek atspoguļota šī dzēriena preču zīme (logo). Vai šajā banerī ir jāizvieto brīdinājuma teksts par alkohola kaitīgo ietekmi un tirdzniecības ierobežojumiem nepilngadīgām personām? Vai, izvietojot preču zīmi uz drukātajiem materiāliem un norādot pasākuma atbalstītāju, jāinformē par alkohola kaitīgo ietekmi un tirdzniecības ierobežojumiem nepilngadīgām personām?
Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) ieskatā alkoholiskā dzēriena preču zīmes izmantošana konkrētajā situācijā var tikt vērtēta arī kā alkoholisko dzērienu reklāma, jo šāda preču zīme patērētājiem rada vai var radīt asociācijas ar konkrētu produktu un tā veicina vai var veicināt konkrētā alkoholiskā dzēriena popularitāti un pieprasījumu pēc tā.
Līdz ar to šajā gadījumā būtu jālieto Alkoholisko dzērienu aprites likuma 10. panta pirmajā daļā minētais brīdinājuma uzraksts par alkohola negatīvo ietekmi un tirdzniecības ierobežojumiem nepilngadīgām personām.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!