Labdien! Bija iekrājies parāds par komunālajiem pakalpojumiem. Kavētā rēķina apmaksas dienā no apsaimniekotāja puses tika atsūtīts jaunais rēķins, iekļaujot neapmaksātos rēķinus. Tas būtu saprotams. Taču pēc trim nedēļām saņēmām atgādinājuma e-pastu, kur teksta daļā norādīta korekta apmaksas summa, tomēr pievienotais PDF rēķins nav labots un joprojām ietver gan kavēto, gan esošo rēķinu. Uz lūgumu to labot un nosūtīt ar korektu kopsummu apsaimniekotājs atbildēja, ka sistēma izraksta rēķinus un tie laboti netiek, jāapmaksā e-pastā norādītā summa. Ņemot vērā, cik bieži tagad saņemam krāpniecisku darījumu e-pastus, vai man ir jāapmaksā summa, kas vienkāršā teksta veidā nosūtīta uz e-pastu? Vai šādā gadījumā nebija jāsaņem labots rēķins tikai par neapmaksāto summu, nevis parādu, kas jau sen samaksāts? Vai tagad jāgaida jaunais rēķins, kur atkal uzrādīsies parāds?
Parādsaistības veidojas no līgumā vai citā tiesību aktā noteikto saistību savlaicīgas neizpildes. Ja esat sazinājies ar mājas pārvaldnieku, ir identificēts parāda apmērs un tas samaksāts, tad pārvaldniekam jāpiestāda jums rēķins (nākamais) ar veikto parādu samaksas korekciju. Ja pārvaldnieks to nav izdarījis, jums ir tiesības nosūtīt pārvaldniekam rakstisku paziņojumu (pievienojot attiecīgā parāda samaksas pierādījumus) par parāda samaksu un prasīt koriģēt aktuālo rēķinu.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!