Labdien! Man ir noslēgts terminētais līgums ar operatoru “Bite”, bet tagad viņi bez manas piekrišanas paaugstināja tarifa maksu. Kā es varu lauzt šo līgumu?
Jebkuram klientam ir tiesības noslēgt vai vienpusēji izbeigt līgumattiecības ar pakalpojumu sniedzēju.
Izbeigt līgumu ar telekomunikāciju pakalpojumu sniedzēju SIA “Bite Latvija” ir iespējams, rakstot iesniegumu. To var izdarīt jebkurā “Bites” salonā, kā arī sūtot iesniegumu pa pastu uz adresi SIA “Bite Latvija”, Uriekstes iela 2a, LV-1005, Rīga, Latvija. Ar drošu elektronisku parakstu parakstītu iesniegumu var sūtīt uz info@bite.lv. Iesniegumu var rakstīt brīvā formā (noteikti norādot adresātu SIA “Bite Latvija”, savu vārdu, uzvārdu un klienta numuru, savu vēlmi, kā arī iesnieguma datumu un personisko parakstu). Vēlams izmantot gatavu veidlapu, kas pieejama šeit.
Iespējams, ka, laužot līgumu pirms termiņa beigām, jums būs jāmaksā līgumsods, ja tāds noslēgtajā līgumā ir paredzēts. Ar pilniem līguma izbeigšanas noteikumiem un norēķinu kārtību varat iepazīties “Bites” līguma noteikumos un/vai “Bites” nomaksas līguma noteikumos šeit.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!