Labdien! Ja fiziskai personai ir divas atšķirīgas polises no dažādiem uzņēmumiem, vai ir iespēja iesniegt pieteikumu par veselības pakalpojumu atlīdzību abās iestādēs, ja polises 100% apmērā nekompensē vizītes?
Veselības apdrošināšanas polišu iegāde un piešķiršanas kārtība katrā darbavietā var atšķirties, to nosaka uzņēmumā izstrādātā politika. Turklāt uzņēmumu finansiālās iespējas un darbinieku apdrošināšanai pieejamie līdzekļi ir atšķirīgi. Ja jūsu rīcībā ir divas apdrošināšanas polises no dažādiem uzņēmumiem, tātad darba devējs apdrošinātājam ir veicis par jums iemaksas, kas ļauj izmantot noteiktus medicīniskos pakalpojumus, kas ir iekļauti jūsu veselības apdrošināšanas programmā ar noteiktu apdrošinājuma summu apdrošināšanas periodā (gadā).
Ar informāciju par veselības apdrošināšanas atlīdzību apdrošinātāja līgumiestādē saņemtajiem veselības aprūpes pakalpojumiem var iepazīties apdrošinātāja tīmekļvietnē. Parasti nav ar katru čeku jādodas pie apdrošinātāja – ērtāk ir tos sakrāt un iesniegt kopā. Ja par saņemtajiem veselības aprūpes pakalpojumiem pacients norēķinās ar saviem līdzekļiem, parasti atlīdzību par polisē iekļautajiem pakalpojumiem ir iespējams saņemt, iesniedzot apdrošinātājam atlīdzības pieteikumu kopā ar maksājumu un atlīdzību pamatojošu medicīnisko dokumentāciju. Bieži dokumentus apdrošināšanas atlīdzības saņemšanai var iesniegt, izmantojot apdrošinātāja mobilo aplikāciju, tostarp tiešsaistē apdrošinātāja vietnē, kā arī klātienē apdrošinātāja birojā.
Sazinoties ar apdrošinātāju vai tīmekļvietnē var noskaidrot: kur var saņemt veselības aprūpes pakalpojumus, kādi dokumenti nepieciešami, lai saņemtu pakalpojumus līgumiestādē, kā saņemt atlīdzību, ja ārstniecības iestādē pacients ir norēķinājies ar saviem līdzekļiem.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!