Labdien!
Kā rīkoties, ja par mani ir sniegta nepatiesa vai stipri pārspīlēta atsauksme interneta vietnē?
Situācija sekojoša: Facebook lapā vēlējos iegādāties preci. Ar pārdevēju norunājām, ka sazinos no rīta par viņam ērtāko laiku, kad varu aizbraukt pakaļ precei. Kad mēģinu sazināties, man norāda, ka viss ir pārdots un lai vairs netraucēju. Norādīju, ka tā vispār nav pieklājīgi darīt, kad bija noruna. Man pretī piesolīju iesniegumu policijā, ja vajāšu. Novēlēju labu veselību un sarunu izbeidzām.
Vēlāk parādījās atsauksme pat mani sudzibas.lv, kur bija teikts, ka esmu neadekvāts, uzbrūku ar apvainojumiem un tamlīdzīgi. Sazinājos ar sudzibas.lv administrāciju un, iesniedzot saraksti ar šo pārdevēju izskaidroju situāciju. sudzibas.lv uzriez izdzēsa šo atsauksmi. Tomēr šo atsauksmi pārpublicēja navuzticibas.com lapa.
Mēģināju sazināties ar administrāciju - nekādu atbilžu,
Iesniedzu ziņu uzturētājam - nekā nevar darīt,
Uzrakstīju e-iesniegumu Valsts Datu inspekcijai, tā kā nav arī atruna GDPR - teica, lai sazinos ar lapas administrāciju.
Uzrakstīju e-iesniegumu policijai par neslavas celšanu - atbildē saņēmu skaidrojumu par "vārda brīvību".
Kur tad ir tā robeža? Un kā rīkoties tālāk?
Jāpiemin, ka navuzticības.lv ir jau riez nonācis datu inspekcijas redzeslokā zem cita domēna, bet šoreiz nevēlas neviens neko risināt. Tā tas velkas jau gandrīz divus gadus.
JŪSU JAUTĀJUMS IR VEIKSMĪGI IESNIEGTS! PAŠLAIK TIEK SAGATAVOTA ATBILDE.