Esmu cietušais CSN. Automobilis ticis nodots autoservisam uz remontu, un tā izmaksas ir apstiprinājis vainīgā apdrošinātājs. Pirms nodevu automobili servisam, konstatēju, ka ir radusies tehniska problēma. Autoserviss apgalvo, ka šāda problēma nevarēja rasties avārijas laikā. Vai man ir tiesības pieprasīt tāmi un defektāciju no apdrošinātāja? Vai šādas tehniskas problēmas, apdrošinātājam ir tiesības atteikt remontēt? Mans vienīgais pierādījums ir tehniskā apskate, kura izieta bez aizrādījumiem un kuras laikā šāda problēma nevarēja būt. Taču kopš TA un negadījuma starpā ir trīs mēneši. Teorētiski mans automobilis netiks atgriezts sākotnējā stāvoklī. Jūtos muļķa lomā, jo šāda defekta labošana būs jāsedz man, lai gan pirms CSN viss bija kārtībā.
Saskaņā ar Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas likuma 38. panta 5. daļu, ja persona, kura pretendē uz apdrošināšanas atlīdzību, iesniedz rakstveida pieprasījumu, apdrošinātājs vai Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs iepazīstina šo personu ar savā rīcībā esošajiem dokumentiem, kas pamato lēmumu par šai personai pienākošās apdrošināšanas atlīdzības izmaksu vai par atteikumu izmaksāt apdrošināšanas atlīdzību, vai izsniedz šai personai minēto dokumentu kopijas. Personai, kura pretendē uz apdrošināšanas atlīdzību, ir tiesības saņemt minēto dokumentu kopijas par samaksu, kas nepārsniedz kopiju sagatavošanas izdevumus.
Jāsaprot, vai ceļu satiksmes negadījums cēloņsakarīgi varēja radīt jūsu transportlīdzekļa papildbojāmumus, par ko lietā ir strīds.
Ja cēloņsakarība neapstiprinās, tad apdrošinātājs apmaksā tikai to remontu, kas ir radies ceļu satiksmes negadījuma dēļ (ko ir akceptējis apdrošinātājs).
Pilnīgi iespējams, ka pēc tehniskās apskates veikšanas jūsu transportlīdzeklim varēja rasties bojājums (triju mēnešu periodā), kurš netika konstatēts tehniskās apskates laikā. Protams, bez auto tehniskās ekspertīzes lietā ir gūti izdarīt secinājumus (par cēloņsakarību starp ceļa satiksmes negadījumu un bojājumiem, kā arī par bojājumu (ko nekompensē apdrošinātājs) rašanās apstākļiem).
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!