Vai skolotāja var samazināt pārbaudes darba vērtējumu, atsaucoties uz visa mēneša darbu?
Vispusīgai un objektīvai konkrētā gadījuma izvērtēšanai būtu nepieciešams saņemt skolotāja skaidrojumu, kā arī iepazīties ar skolā noteikto skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanas kārtību (un tās atšķirībām valstī izsludinātajā ārkārtējā situācijā) un konkrētā pārbaudes darba vērtēšanas nosacījumiem un kritērijiem.
Jāņem vērā, ka ir pieļaujamas atšķirīgas pieejas temata noslēguma vērtēšanas darbiem, tostarp skolēns var iegūt vērtējumu, gan izpildot vienu temata noslēguma pārbaudes darbu, gan vairākus “mazos” pārbaudes darbus, kas summējot veido vērtējumu par temata noslēgumu. Tas nozīmē, ka skolotājam pirms pārbaudes darba īstenošanas ir jāiepazīstina skolēni ar pārbaudes darba vērtēšanas kritērijiem un, ja rodas jautājumi, jāsniedz šo kritēriju pamatojums.
Papildus aicinām iepazīties ar Valsts izglītības satura centra un “Skola2030” izstrādātajām vadlīnijām vispārējās un profesionālās izglītības iestādēm attālinātu mācību īstenošanai un vadlīnijām skolēnu mācību snieguma vērtēšanai attālinātām mācībām ārkārtējās situācijas laikā, kā arī Izglītības kvalitātes valsts dienesta apkopotajiem biežāk uzdotajiem jautājumiem par mācību sasniegumu vērtēšanu valstī izsludinātajā ārkārtējā situācijā.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!