Bankā tika iesniegts iesniegums par tās kontu slēgšanu, un tika saņemts atteikums, pamatojot, ka banka neslēgs bankas kontus, kamēr nav nokārtotas visas saistības pret banku. Vai banka rīkojas tiesiski? Vai nenokārtotas saistības var būt par pamatu kontu neslēgšanai? Ar kādiem normatīvajiem aktiem pamatot bankai, ka tās pakalpojumi vairs nav nepieciešami un tomēr vēlos kontus slēgt? Kamēr konti nav slēgti, atbilstoši savam cenrādim banka var pieprasīt dažādas komisijas maksas, tādejādi parāds pret banku tikai pieaugs.
Kredītiestādes savos vispārīgajos noteikumos, kas ir pieejami arī ikvienam klientam, kā arī līgumā ar klientu norāda gan bankas, gan klienta tiesības un pienākumus.
Iepazīstoties ar vairāku banku noteikumiem, tajos visos ir atrodams dažādi formulēts pienākums, slēdzot kontu, samaksāt parādu – segt negatīvo bilanci jeb izpildīt visas saistības pret banku. Kā saistības nokārtojamas, tas ir abu pušu vienošanās jautājums.
Ja Jums ir pretenzijas pret banku, vērsieties tajā ar rakstisku iesniegumu.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!