Vai AS “ST” un līdzīgi saistītie jautājumi ir valsts noslēpums, ka neko no atbildes info nevaru saņemt, kā minimums uz iepriekš norādīto e-pasta adresi?
AS “Sadales tīkls” atbildes attiecībā uz klientiem veicamajām darbībām nav valsts noslēpums.
Klienti var sazināties ar AS “Sadales tīkls”, zvanot uz bezmaksas informatīvo tālruni 8403, sūtot jautājumu uz e-pastu st@sadalestikls.lv vai komunikācijai izmantot sociālos tīklus.
Informācija par uzņēmumu un sniegtajiem pakalpojumiem ir pieejama AS “Sadales tīkls” mājaslapā www.sadalestikls.lv. Savukārt klientu portālā www.e-st.lv klientiem ir iespēja nodot skaitītāja rādījumus, aplūkot tehnisko informāciju un kontaktinformāciju, kas saistīta ar sadales sistēmas pakalpojuma līgumu, sekot līdzi elektroenerģijas patēriņa grafikam, iegūt informāciju par plānotajiem elektroapgādes atslēgumiem klientu objektos, kā arī izmantot iesniegumu un pieteikumu formas dažādiem ar elektroenerģijas piegādi saistītiem pakalpojumiem.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!