Sakarā ar iekāpšanas atteikumu uz “airBaltic” reisu no Rīgas uz Maskavu mani pārcēla uz nākamo (“Aeroflot”) reisu, un es atlidoju uz Maskavu 2,5 stundas vēlāk, nekā bija plānots. Sakarā ar to es nokavēju vilcienu (no Maskavas), uz kuru man bija iepriekš iegādāta biļete, un es biju spiesta pirkt jaunu biļeti uz citu vilcienu. Palūdzu “airBaltic” izmaksāt man ne tikai kompensāciju (ES regula 261/2004), bet arī atlīdzināt man izdevumus par jaunas vilciena biļetes iegādi, pieliekot visus apstiprinošos dokumentus. “airBaltic” kompensāciju it kā gatava maksāt, bet par vilciena biļeti atteica. Vai man ir tiesības pretendēt uz zaudējumu atlīdzināšanu, kas radušies iekāpšanas atteikuma dēļ? Paldies iepriekš!
Ja uz reisu ir pārdots lielāks biļešu skaits par vietu skaitu lidmašīnā, aviokompānija var lūgt atsaukties brīvprātīgos, kuri var nelidot ar konkrēto reisu. Ja šādi brīvprātīgie atsaucas, viņiem ir tiesības saņemt biļetes atlīdzinājumu vai maršruta maiņu.
Ja nepiesakās pietiekams skaits brīvprātīgo, lai atlikušie pasažieri ar rezervētajām biļetēm varētu iekāpt attiecīgajā reisa lidmašīnā, aviokompānija pasažieriem var atteikt iekāpšanu pret to gribu. Šajā gadījumā pasažieriem pienākas biļetes atlīdzinājums vai maršruta maiņa, kā arī naudas kompensācija.
“airBaltic” šajā gadījumā bija pienākums atlīdzināt biļeti vai mainīt maršrutu – notika maršruta maiņa. Klāt vēl arī kompensācija, ko “airBaltic” ir gatava maksāt, jo tas ir aviosabiedrības pienākums, bet zaudējumu atlīdzināšana nav paredzēta.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!