E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 11949
Lasīšanai: 2 minūtes
TĒMA: Ekonomika

Sadzīves tehnikas bojājumi

Publicēts pirms 6 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>
J
jautā:
10. maijā, 2017
Edgars

Labdien! Vēlos uzdot jautājumu sakarā ar sadzīves tehnikas bojājumiem, kuri radušies elektrības pārsprieguma gadījumā “Sadales tīkla” kļūdas dēļ. ST savu vainu atzīst, bet kompensēs tikai 20% no vērtības – vērtības uz negadījuma brīdi. Jaunu tehniku par tādu kompensāciju iegādāties nav iespējams, un tad sanāk, ka vainīgā puse sedz 20% zaudējumu, bet cietusī puse 80%. Cik pamatots ir ST lēmums par kompensācijas apmēru, un vai nav pamats arī morāla zaudējuma kompensēšanas pieprasījumam, jo tika tērēts personiskais laiks, lai izpildītu ST prasības zaudējumu kompensēšanai - izziņas, vērtības noteikšana, radušās neērtības ikdienas dzīvē, jo nav šīs tehnikas un ir neskaidrība par kompensāciju. Paldies!

A
atbild:
07. jūnijā, 2017
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs
Vineta Ore, Patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas vecākā konsultante

Ja patērētājam ir pamats uzskatīt, ka AS “Sadales tīkls” darbībā ir pārkāpumi, pastāv iespēja vērsties pie Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (turpmāk – SPRK) ar oficiālu iesniegumu, pievienojot visu ar lietu saistīto dokumentu kopijas – sarakstes, maksājuma dokumentu u.c. (Ūnijas iela 45, Rīga, LV-1039, tālr. 67097200, fakss 67097277, sprk@sprk.gov.lv). SPRK kompetencē ir izskatīt jautājumus, kas saistīti ar enerģētiku.

Materiālo zaudējumu kompensācija ir noteikta AS “Sadales tīkls” mājaslapā, kur, piemēram, ir noteikts: “Zaudējumi tiek kompensēti tikai par jau notikušu mantas samazinājumu (piemēram, bojātu sadzīves elektrotehniku).”

Labs saturs
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Līdz mēneša beigām iesniegt e-konsultāciju vairs nav iespējams. Vairāk par e‑konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas