Labdien. Mēs vēlamies atvērt bāru restorānu, kam ir nepieciešams saņemt alkohola tirdzniecības licenci. Mēs telpas nomāsim, ir noslēgts nomas līgums un ar 1.janvāri mums jāuzsāk darbība. Šajās telpās jau šobrīd ir bārs restorāns, kam ir izsniegta alkohola tirdzniecības atļauja, esošie nomnieki strādā līdz 31. decembrim. Cik man ir zināms, uz vienu adresi divas atļaujas nevar dabūt. Gribēju jautāt, vai varam šobrīd iesniegt iesniegumu licences saņemšanai, vai tas jādara tikai 1. janvārī? Kā rīkoties, lai mūsu licence būtu spēkā ar 1. janvāri un bārs varētu strādāt bez pārtraukumiem?
Licenču nosacījumus nosaka Alkoholisko dzērienu aprites likums un Ministru kabineta noteikumi Nr. 662 “Akcīzes preču aprites kārtība” ar virkni pielikumu.
Alkoholisko dzērienu vairumtirdzniecības licence, alkoholisko dzērienu mazumtirdzniecības licence un alus mazumtirdzniecības licence dod tiesības veikt attiecīgās darbības tikai licencē norādītajā vietā, un licenci ir tiesīga izmantot tikai tā persona, kurai šī licence izsniegta.
Lai saņemtu licenci, komersants attiecīgajam iesniegumam pievieno dokumentus: komercdarbībai izmantojamo vietu (telpu, tirdzniecības vietu) lietošanas tiesības apliecinošu dokumentu; ar komersanta atbildīgās amatpersonas parakstu apstiprinātu izmantojamo vietu plānu un citus normatīvajos aktos prasītos dokumentus.
Alkoholisko dzērienu tirdzniecības licences izsniedz Valsts ieņēmumu dienests, tāpēc jāvēršas VID un jānoskaidro, kādi dokumenti nepieciešami, lai saņemtu licenci.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!