Līdz ar karadarbību ir ierobežota aviosatiksme uz un no Izraēlas, tāpēc Latvijas Pasts pārtrauc sūtījumu pieņemšanu uz šo valsti. Uz Izraēlu adresētie sūtījumi, kas vēl nav izsūtīti no Latvijas, tiks uzglabāti Latvijas Pasta šķirošanas centrā. Situācijai mainoties, tie tiks izsūtīti saņēmējiem.
Ik mēnesi Latvijas Pasts uz Izraēlu sūta 1500–2000 reģistrētu sūtījumu. Klientiem par reģistrētu sūtījumu apturēšanu tiks izsūtīti paziņojumi pašapkalpošanās vietnē manspasts.lv, kā arī paziņojums tiks publicēts vietnē express.pasts.lv.
Ja sūtījums uz Izraēlu vēl nav izsūtīts un klients vēlas to uzreiz saņemt atpakaļ, aicinām sazināties ar Latvijas Pasta Klientu atbalsta komandu, zvanot pa tālruni 27008001 vai rakstot uz e-pasta adresi: info@pasts.lv.
Par VAS “Latvijas Pasts”
“Latvijas Pasts” ir valsts kapitālsabiedrība, un tās darbības virzieni ietver pasta, loģistikas un finanšu pakalpojumus. Uzņēmums specializējas iekšzemes un starptautiskās piegādēs, sākot ar e-komercijas un paku sūtījumiem līdz presei, vēstuļu korespondencei un personalizētiem loģistikas risinājumiem. “Latvijas Pasts”, izmantojot uzticamus gaisa, ūdens un sauszemes tranzīta savienojumus, sniedz pakalpojumus gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Nacionālā pasta operatora komandu veido ap 1800 darbinieku.
“Latvijas Pasts” rūpējas par klientu pieredzi klātienes apkalpošanas vietās – klientu centros un pasta nodaļās, kā arī nodrošina sūtījumus lielākajā pakomātu tīklā Latvijā. Uzņēmums pastāvīgi ievieš inovācijas un mūsdienīgas tehnoloģijas, nodrošinot visaptverošu pasta pakalpojumu pieejamību valstī. “Latvijas Pasta” vīzija – kļūt par pirmo izvēli ikkatra Latvijas iedzīvotāja sūtījumiem.