Andrim Izinkēvičam ir vairāk nekā 10 gadu pieredze pašvaldības darbā, viņš ir strādājis Rīgas pašvaldības Labklājības departamentā kā Projektu koordinācijas sektora un vēlāk – arī Projektu koordinācijas nodaļas vadītājs (Rīgas Sociālais dienests ir Labklājības departamenta pakļautības iestāde). Viņš ieguvis augstāko izglītību Rīgas Tehniskajā universitātē un Liepājas Universitātē, profesionālais maģistra grāds starptautisko ekonomisko sakaru vadībā. Pieredze projektu vadībā papildināta Sabiedrības integrācijas fondā, kur Andris Izinkēvičs strādāja no 2024. gada augusta.
Pašvaldības darbā Andris Izinkēvičs ieguvis pieredzi vadīt struktūrvienību un nozares projektu jautājumus pašvaldību un valsts līmenī, arī iemaņas darbam komandā. Kā galvenos sasniegumus viņš norāda veiksmīgi īstenotus vairāk nekā 30 inovatīvus sociālās un veselības jomas projektus ar mērķi uzlabot pieejamību pakalpojumiem, sabiedrības integrāciju, veselības veicināšanu; sagatavotus un ieviestus trīs digitalizācijas un datu monitoringu projektus ar mērķi uzlabot informācijas apmaiņu un nodrošināt klientiem drošākus un kvalitatīvākus pakalpojumus u. c.
Konkursā uz šo amatu pieteicās 13 pretendenti, uz pārrunām tika uzaicināti četri, un konkursa komisija par amata prasībām atbilstošāko pretendentu atzina Andri Izinkēviču.
Iepazīstinot ar savu ar savu darbības plānu diviem gadiem, Andris Izinkēvičs informēja par savām prioritātēm:
- komunikācijas uzlabošana: Rīgas Sociālajā dienestā ieviest metodes, kas veicina atklātu dialogu, uzticību un sadarbību;
- procesu un resursu efektivizēšana: vairāk izmantot digitalizēšanu, mākslīgo intelektu, kā arī pārdalīt un labāk izmantot esošos darbinieku resursus un telpas;
- klientu apkalpošana: pārskatīt esošās darba metodes klientu apkalpošanā, veidot uz klientu orientētu pakalpojumu;
- sadarbības veicināšana ar citām Rīgas pašvaldības iestādēm un sadarbības partneriem.
Par Rīgas Sociālā dienesta vadītāja vietnieci iecelta Ruta Čaika, kura iepriekš bija šī dienesta vadītāja pienākumu izpildītāja.