Savukārt Rēzeknes tehnikuma 3. kursa audzēkne Evita Konovalova par savu plakātu stāsta: "Plakātā ir attēlots cilvēks, kas no koka izgriež Latvijas kontūru ar uzrakstu “Nākotne manās rokās”, simbolizējot to, ka Latvijas dabas resursi un nākotne ir mūsu pašu rokās. Koka skaidiņās redzami dažādi veidi, kā var izmantot koksni, uzsverot ilgtspējīgu resursu izmantošanu.”
Ernsta Glika Alūksnes Valsts ģimnāzijas skolnieks Artūrs Brahmanis apraksta sava plakāta ideju: “Mežam ir ļoti plašs pielietojums, sākot no vienkāršām lietām, kā sēņošana un pastaigas, līdz medībām un kokmateriālu ieguvei. Mežs ir neaizstājams resurss gan dabai, gan cilvēcei, un tā ilgtspējīga apsaimniekošana ir būtiska, lai saglabātu šo vērtību nākamajām paaudzēm.”
Pārējos plakātus var aplūkot šeit: https://www.lvm.lv/jaunumi/7246-lvm-bioekonomikas-skola-jauniesi-atklaj-savu-atbildibu-par-zalaku-nakotni.
Konkursā tika pārstāvētas dažādas Latvijas skolas un reģioni. Reģistrētās plakātu skices izvērtēja konkursa organizatoru žūrija, balstoties uz šādiem kritērijiem: izpratne par tēmu, oriģinalitāte un radošums. 6. februārī tika paziņoti 50 labāko darbu autori, kas ieguva iespēju piedalīties konkursa 2. kārtā “Izpēti dabā”. Otrās kārtas ietvaros dalībnieki 28. februārī dosies Bioekonomikas ekspedīcijā kopā ar meža nozares ekspertiem – mežiniekiem, ķīmiķiem, ekonomistiem u. c., kuri dalīsies pieredzē par koku audzēšanas un pārstrādes inovācijām, kā arī daudzveidīgajām mācību un karjeras iespējām bioekonomikā. Dalībnieki pasākuma laikā iegūs zināšanas un vizuālos materiālus, kas palīdzēs izveidot videovēstījumus cīņai par stipendijām konkursa 3. kārtā.
Lai sacenstos par stipendijām, pēc 2. kārtas bioekonomikas ekspedīcijas dalībniekiem būs jārada 30–45 sekunžu sociālās reklāmas video ar tajā iekļautu vēstījumu saviem vienaudžiem ANO Starptautiskajā Meža dienā. Video uzdevums būs parādīt koksni kā daudzveidīgu materiālu zaļai nākotnei ar vadmotīvu "Mana Latvija. Mana atbildība". Vairāk informācijas: www.lvm.lv/bioekonomika.