DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
Šodien
Lasīšanai: 2 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Valsts pārvalde

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde informatīvajā tālrunī četru mēnešu laikā sniegusi 12 tūkstošus konsultāciju

Joprojām viens no ērtākajiem un ātrākajiem informācijas un konsultācijas paņēmieniem ir izmantot informatīvo tālruni. Šāds konsultatīvs tālrunis – 67209400 – ir pieejams Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes klientiem un nodrošina aktuālu informāciju par migrāciju, personu apliecinošiem dokumentiem un citiem pakalpojumiem. Pērn tika palielināta tālruņa izmantošanas kapacitāte, kas ļauj nodrošināt ātrākas un efektīvākas konsultācijas, tādējādi uzlabojot apkalpošanas kvalitāti un klientiem darba dienās sniedzot nepieciešamo informāciju.

Laika posmā no 2024. gada jūnija līdz oktobrim informatīvā tālruņa darbības ietvaros sniegtas gandrīz 12 tūkstoši konsultāciju. Kā norāda Pārvaldes priekšniece Maira Roze, biežākie klientu jautājumi saistīti ar uzturēšanās atļaujām, kas veido 38% no visiem saņemtajiem zvaniem. Tāpat regulāri tiek saņemti jautājumi par vīzām, ielūgumiem un citiem ar migrācijas jomu saistītiem tematiem. „Palielinot informatīvā tālruņa kapacitāti, mēs esam spējuši sniegt klientiem vēl kvalitatīvāku servisu,” uzsver Maira Roze.

Zvanot uz informatīvo tālruni, klienti var iegūt informāciju par dažādām tēmām, tostarp Imigrācijas likuma grozījumiem, personu apliecinošiem dokumentiem, uzturēšanās atļauju pieprasīšanu un saņemšanu, vīzām, dzīves vietas deklarēšanos un Fizisko personu reģistra jautājumiem. Tāpat šis pakalpojums sniedz iespēju noskaidrot atbildes par pagaidu aizsardzības statusa piešķiršanu, kas ir īpaši svarīgi Ukrainas civiliedzīvotājiem.

Informatīvais tālrunis klientiem ir pieejams darba dienās – no pirmdienas līdz ceturtdienai no plkst. 8.30 līdz 16.00, bet piektdienās no plkst. 9.00 līdz 15.00.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI