Laika posmā no 2024. gada jūnija līdz oktobrim informatīvā tālruņa darbības ietvaros sniegtas gandrīz 12 tūkstoši konsultāciju. Kā norāda Pārvaldes priekšniece Maira Roze, biežākie klientu jautājumi saistīti ar uzturēšanās atļaujām, kas veido 38% no visiem saņemtajiem zvaniem. Tāpat regulāri tiek saņemti jautājumi par vīzām, ielūgumiem un citiem ar migrācijas jomu saistītiem tematiem. „Palielinot informatīvā tālruņa kapacitāti, mēs esam spējuši sniegt klientiem vēl kvalitatīvāku servisu,” uzsver Maira Roze.
Zvanot uz informatīvo tālruni, klienti var iegūt informāciju par dažādām tēmām, tostarp Imigrācijas likuma grozījumiem, personu apliecinošiem dokumentiem, uzturēšanās atļauju pieprasīšanu un saņemšanu, vīzām, dzīves vietas deklarēšanos un Fizisko personu reģistra jautājumiem. Tāpat šis pakalpojums sniedz iespēju noskaidrot atbildes par pagaidu aizsardzības statusa piešķiršanu, kas ir īpaši svarīgi Ukrainas civiliedzīvotājiem.
Informatīvais tālrunis klientiem ir pieejams darba dienās – no pirmdienas līdz ceturtdienai no plkst. 8.30 līdz 16.00, bet piektdienās no plkst. 9.00 līdz 15.00.