Pēc ceļa nodošanas ekspluatācijā, autotransports agrāko 12 km garo apkārtceļu varēs veikt dažās minūtēs, tādejādi ļaujot ievērojami samazināt arī kokmateriālu transportēšanas izmaksas.
Topošā meža ceļa būvniecības darbi tika uzsākti 2023. gada decembrī. Laikapstākļu dēļ rudens un pavasaris šī ceļa būvniecībā bija dīkstāves laiks, bet vasarā darbi tika veikti ar pilnu jaudu – pilnībā tika izbūvēta ceļa pamatne un ceļa sega.
“Jūlija vidū upes šķērsojuma vietā tika ieliktas arī divas 1,85 m platas un 1,48 m augstas tērauda caurtekas. Ņemot vērā pēdējo gadu pieredzi, izbūvējot ceļu un upju šķērsojumu vietas, būvnieki iespējami izvairās novietot caurtekas tieši blakus, jo pie tām mēdz uzkrāties koku sanesumi. “Smārdes ceļš–Mežvidi” gadījumā caurtekas novietotas ar 1 m atstarpi, kas potenciālajiem sanesumiem ļaus aizplūst pa vienu vai otru atsevišķo teci,” skaidro LVM Zemgales reģiona meža infrastruktūras speciālists Artis Zvejnieks.
Šķērsojama vietā Smārdes upe ir sekla, dūksnaina un ar krūmainu palieni. Tuvākie upes šķērsojumi līdz jaunā ceļa izbūvei ir valsts autoceļš V935 upes 3. kilometrā un LVM “Pendersādžas ceļš” upes 10. kilometrā tuvu pie ietekas Iecavā.
LVM ik gadu veic nozīmīgas investīcijas meža infrastruktūras attīstībā. Meža ceļi nodrošina ne vien iedzīvotāju pārvietošanos un mežsaimniecības procesus, bet dod arī neatsveramu ieguldījumu meža ugunsdrošības pasākumu īstenošanā. LVM ceļu tīkls ik gadu attīstās, šobrīd tas sasniedz 12 570 km kopgarumu. 2024. gadā LVM plāno veikt meža ceļu projektēšanu 434 kilometru kopgarumā, kā arī 274 km pārbūvēt vai uzbūvēt no jauna.