Diemžēl smagsvara tehnikas autovadītāji šos noteikumus neievēro, kā arī satiksmē piedalās pārkrauts transports, kas ir smagāks, nekā norādīts atļaujā. Šāda rīcība apdraud tilta drošību. Tāpēc LVC aicinās pašvaldības un Valsts policiju pievērst pastiprinātu uzmanību šo pārkāpumu kontrolei.
Kā zināms, kopš 30. augusta satiksme pār Salacu Salacgrīvā notiek pa pagaidu tiltu un ir uzsākta vecā tilta demontāža. Pa pagaidu tiltu ir aizliegt pārvietoties transportam, kas ir smagāks par 52 tonnām.
Jau vēstīts, ka esošo tiltu pār Salacu pilnībā nojauks un tā vietā uzbūvēs jaunu četru laidumu tēraudbetona siju tiltu ar jauniem balstiem un tērauda sijām. Abās tilta pusēs zemtilta daļā paredzēts izveidot gājēju ietvi. Ainažu pusē zemtilta ietve tiks savienota ar esošo ietves konstrukciju, kura izbūvēta gar Salacas upi, Rīgas pusē ietve būs izveidota lokāli, tās galā izbūvēs jaunas kāpnes. Gājēju infrastruktūru izbūvēs arī uz tilta. Darbus plānots pabeigt 2025. gada rudenī.
Darbus veic pilnsabiedrība (PS) NB&Tilts par līgumcenu 14 971 552,94 eiro (bez PVN). PS veido uzņēmumi SIA Nordes būve un SIA TILTS. Tilta projekta autors – SIA Projekts 3, būvuzraudzību nodrošinās AS Ceļuprojekts. Projekta pasūtītājs - Salacgrīvas (tagad Limbažu) novada pašvaldība, būvdarbu pasūtītājs - VSIA Latvijas Valsts ceļi (LVC). Lai veiktu vecā tilta nojaukšanu un jaunā izbūvi, vecais tilts pār Salacu, kas piederēja pašvaldībai, ir pārņemts valsts īpašumā.