Ādažu novada pašvaldības domes priekšsēdētāja Karīna Miķelsone lūdza VAS “Latvijas Pasts” vadību paskaidrot aprēķinus un pamatojumu, kā 70 klienti var būt nerentabli un izsaukuma uz mājām nodrošināšana – izdevīgāka, kādi ir dati un pamatojums citām alternatīvām, kas tika izvērtētas, pirms pieņemt lēmumu par Carnikavas un citu nodaļu slēgšanu (alternatīvas diemžēl prezentētas netika).
Bijušais Ādažu novada priekšsēdētājs un Saeimas deputāts Māris Sprindžuks atzina, ka viņu bažīgu dara fakts, ka valstī nav reģionālās politikas, jo visā Latvijā tiek slēgtas skolas, pasta nodaļas, turklāt arī autobusi bieži vien tiek atcelti. Viņš uzsvēra, ka pasta attīstības plāni ir milzīga reforma, par ko būtu jāinformē nozares ministram, kapitālsabiedrība bez valsts uzstādījuma šādu reformu nedrīkst veikt.
Uz deputātu jautājumu, vai "Latvijas Pasts" varētu pārskatīt lēmumu par pasta nodaļas slēgšanu, pasta pārstāvji skaidri atbildēt nevarēja.
Pašvaldības domes priekšsēdētāja Karīna Miķelsone uzsvēra, ka par "Latvijas Pasta" attīstības plāniem visiem Latvijas iedzīvotājiem bija jāzina jau vismaz 2023.gada vidū – informācija, pārejas noteikumi, reorganizācijas aprobēšana un labo piemēru ieviešana. Iedzīvotāju skaits novadā aug katru mēnesi, tādējādi arī klientu skaits nākotnē varētu pieaugt. Tāpat būtiski, ka sabiedriskā transporta savienojums pēc administratīvi teritoriālās reformas starp pagastiem nav apmierinošs, un pārvadājumu reisi tiek samazināti.
Pašvaldības vadība norādīja, ka paziņojums par slēgšanu tika izvietots uz pasta nodaļas durvīm, kā arī iedzīvotāju pastkastītēs tikai neilgi pirms gaidāmajām pārmaiņām, nevis savlaicīgi. Iedzīvotāji par Carnikavas pasta nodaļas slēgšanu tika informēti pirms šo faktu uzzināja pašvaldība.
Pašvaldības vadītāja Karīna Miķelsone novērtē VAS “Latvijas Pasts” vēlmi uzlabot pakalpojuma pieejamību visiem iedzīvotājiem un efektivizēt izmaksas, tomēr ir nepieciešams pamatojums, pārejas periods un jābūt izvērtētām iespējamajām alternatīvām.