Vislielākā konkurence ir par iespēju sniegt sabiedriskā transporta pakalpojumus maršrutu tīkla daļā “Madona” un “Ventspils” – uz katru no šīm daļām piedāvājumus iesnieguši deviņi pretendenti. Tāpat daudz piedāvājumu – astoņi – ir par iespēju apkalpot maršrutu tīkla daļu “Gulbene, Alūksne, Balvi”, “Talsi, Tukums” un “Valmiera, Valka, Smiltene”. Maršrutu tīkla daļā “Rēzekne, Ludza” iesniegti septiņi piedāvāji, bet “Jelgava, Dobele” – seši. Līgums ar konkursa uzvarētājiem tiks slēgts uz 10 gadiem – līdz 2032. gada beigām.
Konkursā par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu septiņās maršrutu tīkla daļās tiks vērtēts saimnieciski izdevīgākais piedāvājums, kur cena veido 40%, bet tehniskais piedāvājums – 60%. Tehniskajā piedāvājumā tiks vērtēts autobusu vecums; pieejamības nodrošināšana personām ar funkcionāliem traucējumiem; autobusa tehniskais aprīkojums; pakalpojumu sniegšanas kvalitāte un drošība, piemēram, videonovērošana, kas fiksē autovadītāja veiktās darbības, un GPS; papildu bonusi, piemēram, bezskaidras naudas norēķini, bezmaksas wi-fi nodrošināšana u.c.
Šobrīd līgums ar konkursa uzvarētājiem ir noslēgts deviņās no 16 maršrutu tīkla daļām, kas kopumā sastāda 58% no visa maršrutu tīkla. Maršrutu tīkla daļā “Liepāja”, “Kuldīga, Saldus”, “Pierīga”, “Bauska” un “Daugavpils, Krāslava” līgums stājies spēkā 2021. gada 1. augustā, bet daļā “Cēsis”, “Ogre, Aizkraukle”, “Jēkabpils, Preiļi, Līvāni” un “Limbaži, Sigulda” tas stāsies spēkā 2022. gada 1. jūlijā.
Kopumā visās deviņās maršrutu tīkla daļās vidējais autobusu parka vecums būs četri gadi; aptuveni 70% autobusu tiks pielāgoti personu ar kustības traucējumiem pārvadāšanai; ap 40% autobusu būs uzstādīts velosipēdu turētājs; 9% transportlīdzekļu būs bezizmešu (maršrutu tīkla daļās, kurās līgums jau ir stājies spēkā, tas tiek nodrošināts jau šobrīd). Visos autobusus jānodrošina bezskaidras naudas norēķini, bezmaksas wi-fi, informācijas apziņošana par gaidāmo pieturu audio un vizuālā formātā utt.