DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
18. martā, 2020
Lasīšanai: 1 minūte
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Lauku attīstība

Kā saņemt LAD klientu apkalpošanas pakalpojumus attālināti

Publicēts pirms 4 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>

Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju Covid-19 vīrusa dēļ, Lauku atbalsta dienests atgādina, ka līdz šā gada 14.aprīlim ir pārtraucis klientu apkalpošanu klātienē.

Lai pakalpojumus padarītu pieejamākus, dienests paplašinājis iespējas: klientu reģistrācijas veidlapas vai veidlapas par izmaiņām klientu datos var iesniegt portālā www.latvija.lv, autentificējoties ar interneta bankas pieejām. Līdz šim Klientu reģistrācijas/Izmaiņas klientu datos veidlapas šādi iesniegt nevarēja.

Konsultācijas par neskaidrajiem jautājumiem klienti var saņemt attālināti. To var darīt, zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 67095000 vai rakstot uz e-pastu lad@lad.gov.lv.

Aizpildītas klientu reģistrācijas veidlapas klients var iesniegt arī parakstītas ar drošu elektronisko parakstu, nosūtot uz e-pastu lad@lad.gov.lv.

Dienests ir atcēlis visus ieplānotos publiskos pasākumus – seminārus, konsultācijas un konferences.

Pateicamies mūsu klientiem par sapratni!

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI