Cēsīs atklāts jaunais Latvenergo Klientu apkalpošanas centrs
Šī gada 6.februārī plkst.13.00 Cēsīs, Pļavas ielā 5, AS „Latvenergo” atklāja jaunu AS „Sadales tīkls” Klientu apkalpošanas centru.
Jaunatvērtais centrs atrodas iedzīvotājiem ērtā vietā – pilsētas centrā esošajā tirdzniecības un darījumu centrā „Cēsu klēts” un tuvumā esošajās pasta nodaļās un bankās būs iespējams norēķināties par patērēto elektroenerģiju. Klientiem vairs nebūs jādodas uz attālo klientu apkalpošanas vietu bijušā Cēsu elektrisko tīklu rajona abonentu daļā Saules ielā 2, jo visus ar elektroenerģijas lietošanu saistītos jautājumus varēs atrisināt pilsētas centrā.
Jaunajā Klientu apkalpošanas centrā ir noteikts elastīgs darba laiks, kas sniedz iespēju iedzīvotājiem atrisināt dažādus jautājumus arī darba dienu vakara stundās:
Pirmdien 9.00 -18.00
Otrdien 9.00 -18.00
Trešdien 9.00 -18.00
Ceturtdien 9.00 -19.00
Piektdien 9.00 -17.00
Sākot ar 6. februāri, klientu apkalpošana vairs netiek veikta bijušajā Cēsu elektrisko tīklu rajona abonentu daļā Saules ielā 2, tādēļ aicinām Cēsu iedzīvotājus apmeklēt jauno AS „Sadales tīkls” Klientu apkalpošanas centru Pļavas ielā 5.
Klientu apkalpošanas centra atklāšanā Cēsīs piedalījās Ainars Feldmanis, AS ”Sadales tīkls” valdes loceklis, Jānis Rozenbergs, Cēsu pilsētas domes izpilddirektors, kā arī vairāki Cēsu rajona pašvaldību vadītāji.
Jaunatvērtais Klientu apkalpošanas centrs ir viens no 39 centriem Latvijā, kurā klienti var pieteikt norēķinu veidlapu izsūtīšanu, nodot elektroenerģijas skaitītāju rādījumus, aizpildīt pieteikumu lietotāja elektrotīkla pieslēgumam gan juridiskām, gan privātpersonām, noslēgt vienošanos par elektroietaišu pieslēguma ierīkošanas kārtību un būvprojektu izstrādi, kā arī aizpildīt iesniegumus par elektroenerģijas piegādes līguma pārtraukšanu un tarifa maiņu. Turklāt jebkuru pakalpojumu klients var saņemt neatkarīgi no dzīves vietas un objekta ģeogrāfiskā izvietojuma Latvijas teritorijā.
Andris Siksnis
AS “Latvenergo”
Ārējās komunikācijas daļas vadītājs
Tālr.: 67728811; 29286350